Vill sova jue....

Sitter här och är tröttare än tröttast. Vaknade tre och kunde inte somna om :bigeyes: Me don´t like :-s Dagen blir ju så förbaskat lång när man stiger upp den tiden på dygnet. Vädret fortsätter att vara skiit. I går regnade det hela dagen. när fasen ska det sluta. Regn eller inte så var jag rvungen att grensla min röde tvåhjuliga vän och trampa iväg till butiken. Där träffade jag två grannfruar. Vi har sagt så länge att vi skulle gå ut och luncha någon dag. Nu gjorde vi slag i saken. Det var trevligt. Vi satt länge och åt och surrade. Vi var sjöblöta alla tre när vi kom hem då regnet öste ner. Sen blev det lite fredagsstäd och lateri. På kvällen var jag och Lehna och hälsade på en av grannfruarna. Vi var bjudna på fika. Mys pys. Tittade sen på tv och vid halv ett gick jag isäng. Lika förbaskat vaknar jag så tidigt. Ska dricka en kopp kaffe till nu och sen försöka sussa en stund. Hoppas bara jag somnar :tired: Ha det gött. Kramen

 

Detta är otroligt ... Läs alla nummer ....


Långsamt och i ordning.

Var noga med att inte missa någon:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26 27
28 29 30


Bläddra ned ........................

 

 

 

I morgon ska jag lära dig ABC: s


KOMMENTARER
Fenixmona

Godmorgon Attis! Först! :-P Det är sällan jag lyckas att bli...Även här är det tidigt men jag tror att kroppen är programmerad för det...Ha en fin lördag! Kramiz

2012-10-20 05:55:19
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Lillemor

God morgon!
Tittar in för att önska dig en bra och skön helg
Kram

2012-10-20 06:30:54
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se
Sita

God morgon. Hoppas du kunde somna om. Här kom katten o väckte mej kl 7. Snällt att han väntade så länge. Grått o trist här idag. Kram

2012-10-20 08:08:08
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Micke

Morrn på dig då så här i efterskott...urk...!

Har själv ett litet helsike att sova en hel natt, vaknar en gång i timmen sen en tid tillbaka på vardagsnätterna...som tur är kan jag somna om, men det är urk alltså :(

2012-10-20 11:15:24
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Inger Rozén

:-PHej!Siffror är ju inte min bit precis!Men det var roligt.Kram,Inger

2012-10-20 11:32:15
URL: http://chintohs.blogspot.se/
Bibbi

:-( då hade vi kunnat prata bort lite tid med varandra.
Lyckades du somna om? Det gjorde jag. Vid åttatiden och vaknade nyss. Regnet det bara öser ner......
Ha det bästa Attis <3

2012-10-20 13:06:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback