Guds änglar gråter hysteriskt idag.

 
Gomorrn. Idag gråter både guds änglar och min näsa :-s Inte mycket att göra åt det. Bara att vänta på bättre tider.  Otroligt nog är det nu 15,5 grad varmt ute :)
Tänkte mej ju ut och plocka lite rönnbärskvistar. Det känns ju inte så lockande just nu.Idag åker min moster hem till Växjö och det känns lite trist. Får väl se när vi kan träffas nästa gång.  Det är ju över 100 mil så det blir ju inte varje dag. 
Måste ju säga att man ska aldrig sluta förvåna sej. Blev så arg när jag läste i tidningen idag att någon idiot har srulit 4 hjärtstartare på sjukhuset här i Umeå. Det är ju livsviktiga apparater och kan vara enormt farliga om de kommer i fel händer. Hur i helsicke kan folk vara så sjuka att de gör sådant. Här kan du läsa hela artikeln. http://www.vk.se/707797/hjartstartare-stulna-fran-nus . Man får hoppas att samvetet hugger ordentligt i kroppen på den/dem som gjort detta så de lämnas tillbaka.
Jag tror jag ska baka ett par äppelkakor i långpannan idag. Gott att ha lite fika i frysen. Känns som en bra bakardag i detta väder. Lite mera kaffe nu, sen blir det duschen. Ha det bäst och var rädda om er och varandra. Bamsekramen.
 
Dagens klokord

 

KOMMENTARER
Snejky

Usch, ingen hit. Hoppas du kryar på dig snarast, tjejjen..
Det är något jag har lärt mig med tiden, att aldig upphöra att förvånas..Men detta är verkligen fruktansvärt. Vad är det för folk egentligen...?
Toppen att ha frysen full med godsaker...
Men som sagt, krya på dig...Massa varma kramar...:love::cool:;-);-P

2012-09-27 12:12:32
URL: http://snejky.se
Veiken

När i helsefyr har änglarna gråtit färdigt? Jag undrar om dom inte pinkar på oss, så dumma som vi är - stjäl hjärtstartare och annat! Kramar

2012-09-27 19:08:26
URL: http://www.veiken.se/
Inger Rozén

Men visst är vi vänner Attis!Och vilka härlige kort!
Och en del.de allra flesta är snälla och goa.Någon gång har jag blivit
missförstådd.Men så är det.
Vilket fall idag har solen skinit en HEL dag!Fantastiskt.Och jag planterade.
Kram,Inger:-)

2012-10-05 19:09:35
URL: http://chintohs.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback