Dagen blev bra trots nattvakan..........

Dagen blev bra trots stt jag vart uppe till halv tre i morse. Jobbade igår kväll . Kom hen halv åtta. Började med att göra färdigt peparkashuset. Måste ju vara klart när barnbarnen kommer, annars undrar dom väl vad mormor sysslat med.
Efter det satte jag igång med smörgåstårtan till annas 20-årskals som vi skulle ha idag. Klev upp sju i morse, dammsugade och torkade golven. Suck, sen iväg till jobbet. Kom hem kvart i  två och gjorde en tårta . Sen har det varit full hugnning ända tills för ett tag sen. Det har varit jätteskoj. Naturligtvis måste det bli jäkligt kallt ute nu då. Gubben är i Stockholm på kurs så då måste jag elda så vi inte fryser ihjäl i natt. (saknar dej vännen) . Nej nu är det dags att springa ner i källaren och kasta på några pinnar. Helst skulle jag vilja kasta mej i säng, men det får vänta. Ska bli skönt att sova  även om det är tomt i sängen. Natti, natti och massor med karmizzzzar till er alla. PS. Ni glömmer väl inte var med och tävla.
http://attisblogg.blogg.se/tavlingar





KOMMENTARER
annsan_s

Vilken jättefin tårta du har gjort, man blir

ju sugen..;)

2008-12-09 22:49:16
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback