Störtförkyld men ändå glad,


Vaknade i morse störtförkyld. Satan så less jag är . Verkar ju aldrig gå över nån gång utan komnerständigt tillbaka. Hade
ju bstämt mej för att baka mina smarriga saffransknyten idag , så det har jag gjort. Det luktar så jäkla gott här nu. Ska slänga på en panna på spisen och koka knäck oxå. Får se hur många tänder som far den här julen. Brukar ju alltid vara nån som lyckas tugga sönder nån tand. Måste ila iväg till affären nu och handla lit. Klockan två kommer mitt barnbarn Ida och ska vara här med oss ikväll. Får väl lov att köpa nåt pyssligt till henne. Jag längtar , det är så mysigt när hon kommer lilla pussgrodan. Ha en bra dag och var försiktiga om ni går ut. Det är ju svinhalt. Kramizzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback