Måndag igen då.

Dags att skriva några rader. Har blivit lite av det under helgen. Det har vart full rulle
hela helgen här. I lördags var vi bortbjudna. Hade jäkla skoj. Kvällen sluta på Kajutan (vår Pub) där det var trubadurafton
plus karaeoke. Roligt som fasen utan tanke på morgondagen. Vakande på söndagsmorron med världens värsta huvudvärk. Så jäkla typiskt. Brukar inte ha huvudvärk annars , men just den här dan då. Farsdag med allt vad det innebär.
Iväg och grattade fadern plus lite firnade här hemma. Dagen avrundades med att jag dessutom skulle jobba. Aldrig mer
fest. Men det har vi väl alla hört förrut. Inatt började det storma så jag kunde banne mej inte sova. Klockan var halv tre så hade jag osomnat. Vaknade kvart i sju och kunde inte somna om . shit och shit. Skulle ju inte börja jobba förrän halv elva. Höll på blåsa bort när jag cyklade till jobbet, Väldigt läskigt när det kommer såna hemska stormvindar. Aja, kom
mej dit och även hem. Snart dags nu för lite middagsmat. Bara att kavla upp ärmarna och ställa sej vid spisen. Glöm inte min lilla Tävling. Klicka bara här ovanför där det står Var Med Och Tävla. Ha det bäst och kramizzar till er alla.

KOMMENTARER
maria

shiiet här var de mkt reklam :P

2008-11-10 17:21:03
URL: http://maarialiksom.blogg.se/
Sabina - 16 och mamma

SV; Tack så jättemycket (:

2008-11-11 12:37:33
URL: http://saabiina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback