The Beatles och Rollingstones

Jag växte upp med Beatles och Stones musik. Idag är det fortfarande mina favoriter. Skivorna , ja dom är hur många som helst. Har nog fört det vidare till mina barn oxå. Det känns himla skoj. Tänk dom unga grabbarna i Beatles . Långhåriga och
ohyfsade . Kan inte låta bli att skratta. Om man ser hur dom såg ut då så proprare får man väl leta efter.


Så till stones då. Som inte heller med dagens ögon sett såg speciellt ovårdade ut. Skivorna går varma här hemma och
kommer så att göra så länge jag har hörseln kvar. Ha det så jättebra och kramizzzzzzzzzzar i massor till er alla.


KOMMENTARER
Elias Sjöblom

Jag kommr inte in på din gästbok för att "bloggkoll" är för nära gästboken.

så man kommr till bloggkoll när man vill till gästboken

2008-11-15 18:53:05
URL: http://eliascoola.blogg.se/
Anonym

Hur får man sin egen banner bland annonserna

som du har gjort?

2008-11-16 05:15:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback