Att tömma ett badkar.


Tömma ett badkar
En högt uppsatt politiker besökte ett mentalsjukhus och blev visad runt av föreståndaren.

- Hur tar ni reda på vilka som är tillräckligt tokiga för att bli inlagda? frågade politikern.

- Vi fyller ett badkar med vatten och ger dem en tesked, en kopp och en spann och ber dem tömma karet, svarade föreståndaren.

- Aha! sa politikern. Och de som är normala tar naturligtvis spannen, för det går snabbast.

- Nej, svarade föreståndaren. De som är normala drar ur proppen ur badkaret. Har ni förresten några önskemål, enkelrum eller 2-bädds.

Ha det bäst och kramizzzzzzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER
Katarina

Svar:

Jag vet faktiskt inte om jag har koderna kvar till den designen, ska kolla upp det när jag kommer hem :)

Vilken av dom menar du? Den gröna eller röda?

2008-10-21 11:21:38
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Christian

Nuu är jag jävligt sur på dig.... du har anmält mig till apis på christian2 jag vart blockad fr där i en månad.. du sa att det var en månad men nu är jag avstängd jag hatar dig

2008-10-22 16:01:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback