Jag vill oxå fara till Turkiet



Här ringde telefonen nyss. "Hej mamma. Gissa om det är skönt här? Springer i shorts och linne och det bara hur underbart som helst" hmmmmmmmmmmmmmm , man blir ju inget sugen. Anna åkte till Turkiet i tisdags. Ska vara där en vecka.
Billigt var dt oxå 3550 kronor All included. Ja vad säger man? Det är väl bara att sätta igång och spara. Nån gång ska det väl bli av. Vaknade i morse med feber, ont i halsen och en rinnande näsa. Inte vad jag tänkt mej precis, men vad gör man? Bara att tacka och ta emot hihihihihhiiii. Nej nu ska jag sluta beklaga mej.
Ni glömmer väl inte att vara med och tävla? TäVlInG   Detta är en fantastisk bra hudkräm för er som har
torr hud. Lycka till . Ha det bäst och massor med kramizzzzzar till er alla.

KOMMENTARER
ThereseLo

jag vill också vara i turkiet :(

2008-10-31 23:51:00
URL: http://thereselo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback