Frustation

Jag blir så frustrerad och ledsen då jag läser om allt sniffande. Tonåringar som dör pga av detta skit. Dessutom måste tidningarna mangla ut bilder på vad som används. Vår ungdomar blir ju matade med bilder av allt som innehåller drivgas. Väldigt onödigt tycker jag. Härom dan när jag var in i en av våra butiker var där 5 småkillar  (vet att ingen av dem är över tolv) och köpte varsin cigarettändare. Vad skulle dom ha dem till. Elda , sniffa drivgas eller röka? Blir helt ställd. Varför inte införa åldersgräns på cigarettändare oxå nu då det är som det är. Vi måste ju göra allt vi kan för att ungdomarna inte får tillgång till dessa saker. Förövrigt rullar livet på i samma takt. Härligt väder är det ute. Solen lyser,
vilket gör att allt känns så mycket roligare.
Ha det bäst. Kramizzzzzzzzzzzzzzzar i massor .

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback