HÖSTFÖRKYLNINGAR ÄR SÅ JÄKLA JOBBIGA.

Förkyld                 Hosta och feber                   Idag mår jag inte speciellt bra. Har hostat och snorat hela natten . 
                                                                                              Jenny är sjuk, Anna är sjuk (mina döttrar) Hoppas bara att inte  Ida blir sjuk oxå. Hon var ju här hos oss hela helgen. Näsan är röd av allt torkande. Ser väl ut som  ett gammalt fyllo . tur
man slipper gå ut idag. Men skulle behövt mjuka pappersnäsdukar för att spara på huden runt näsan lite grann .  Får väl se till att smörja ansiktet ordentligt. Det är kallt, grått och ruggigt ute idag . Bara 7 grader brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Räcker med feberfrossn jag hade inatt , vill inte frysa inne oxå. Fryser fast värmen är på. Nu är det bara att hoppas att detta går över tills på lördag så jag ska följa Maria och träffa Jonthan och Victor (barnbarnen) Som jag inte sett på fyra år. Dom har ju vart i Turkiet, men har nu kommit hem till Sverige efter alla om och män. Nån glädje i bedrövelsen  i alla fall.
Tjilevippen alla. Ha det bäst                                                 


KOMMENTARER
marie abrahmsson

men det låter inte kul att ligga å snor och vara vaken ,hoppas du blir bättre snart

2008-09-18 15:15:41
URL: http://http://attisblogg.blogg.se/
annsan_

Du har oxå fina bilder ;)

2008-09-19 12:19:33
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback