Klippa mej eller inte ?

Bra grejor för håret
                      
3 september 2008

Idag har det vart regn och rusk. Känner att jag skulle vilja göra nåt med mej själv. En helkroppsbehandling skulle sitta fint. Gå till frissan . Vet inte om jag ska klippa mej eller bra färga håret. Beslutsångest så in i norden.
Får väl sova på saken och känna efter ordentligt. Har ialla fall gjort våfflor idag som Lena längtat efter så länge.
Med svärmors hallonsylt och grädde var det faktiskt gottis .
Tjilevippen på er alla.

KOMMENTARER
maria

ja hej!

2008-09-04 14:35:46
Ann-louise

Så snygg sida du har gjort, jag har inget

som heter " NY " där man ska skriva som du sa!

2008-09-04 15:14:52
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Anonym

HAHA! fin blogg...

2008-09-04 20:23:01
URL: http://eliascoola.blogg.se/
Annelii

Jag tycker att du ska spara ut långt hår. Har alltid velat se dig med långt hår. Jag tror att du skulle vara sååååå vacker med långt hår.

2008-09-05 13:00:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback