Dags att ta ner julgardinerna .

Så var det söndag igen då. Vad roligt det är att vakna halv sex och inte kunna somna om. Idag är det 8 grader kallt. Alldeles lagomt. Smyger runt här för att inte väcka övriga familjen. Har vart och gjort upp en brasa och nu sitter jag här och lapar i mej kaffe. Vilken kopp i ordningen vet jag inte. Gott är det i alla fall. Fel på bloggarna idag oxå på blogg.se. Skulle vara väldigt tacksamt om de kunde svara när man skriver till dom. Men ack nej. Inte ett knyst. håller på att vara så jäkla less. Funderar allvarligt på att byta. Idag ska jag putsa fönster och byta gardiner i köket.
Fy och usch. Vi har så jäkla stora fönster. Men det måste ju göras. Lata jag har julgardinerna kvar i köket. Det är i och försig inga tomtar på dem, men hög tid att bytas ändå. Glöm inte att skriva på inlägget om att stoppa pedofilerna på nätet. Ha det bäst. Kramizzzzzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER
sotma

Godmorgon, vet hur det känns,, vaknade fyra imorse gaaaaaaah o somna ej om åhhhhhh ,, vred o snurra runt i sängen, gav upp satte på tidig morgon kaffe o softa framför tv, halvsju tvinga ut yrvaken Rex -6.9 bara pälsa på, så nu ögnar man igenom. Ha en trevlig söndag.

2009-02-15 07:49:36
Malena

allvarligt! är det redan dags att ta ner julgardinerna. Puh då vet jag vad jag har att göra idag. I vardagsrummet har dom hängt sen förra julen. Men där är dom ganska ojuliga. Lite snirkliga hjärtan bara

Jilina

Det har varit mkt problem med blogg.se den senaste tiden. Men det tror jag har att göra med dom förändringar som skett. Nått buggigt! Men, inget kan ju fungera felfritt. Ge det en chans ;). Att du inte ev får svar då du hör av dig till dom kan nog ha att göra med att dom får en jäklans massa mail per dag, så dom hinner nog itne svara på alla som skriver.

2009-02-15 09:28:36
URL: http://isaba.blogg.se/
Företagerskan

Godmorgon! Hoppas att du får en underbar söndag! kram

2009-02-15 09:30:45
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska
ulle

Tack så jättemycket och hoppas du får en bra söndag. Gardinerna kan väl lika gärna hänga tills påsk, så ta en latdag i dag vetja!

2009-02-15 11:06:21
URL: http://makrames.blogg.se/
Liz!

Ut med julen och in med ljuset och de varmare tiderna :-)

2009-02-15 17:22:16
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Jeanette

hihi dom har hängt uppe ett år. Har fruktansvärt stora fönster å bara 1 gardin till varje rum hmmm

2009-02-15 23:19:05
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback