Natti, natti.

Myspace Comments

Tänk vad underbart. Ett helt dygn har gått och inga sjukdommar verkar vara i antågande. Resten av familjen sover och bara lilla jag är vaken. Håller på att elda . Det är ju gamska kallt ute . / minus. Inte det allra kyligaste men måste ju elda ändå.Såg på nyheterna ikväll att många företag stoppat försäljningen av dunprodukter efter Kalla Faktas program igår. Bra att detta kollas upp. Många har nog ingen aning om att fåglarna plokas på dun levande. Detta inkluderar mej oxå. Eftersom jag är så allergisk har vi inga dunprodukter alls härhemma och det är jag jäkligt glad för .  Kommer ett program till om detta på söndag då dom är i Kina .  Bäst att springa ner i källaren nu och kasta in några pinnar i brasan, sen bär det av ner i sänghalmen. God natt och sov så gott. Kramizzzzzzzzzzar i massor till er alla . Dröm sött och vakna glad .

KOMMENTARER
syren

God morgon! Det är verkligen på tiden att de stoppar detta djurplågeri. Hoppas du fick en behaglig värme. Svar: Det ändå är att jag har en förskräcklig hosta annars är det ok. kram

2009-02-03 06:25:12
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Företagerskan

Håller tummarna för att ni får vara fortsatt friska. Det är du och Mats Rådberg (& Rankarna) som petar in en pinne i brasan!! ler

2009-02-03 08:41:27
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska
Annica

Kolla in Djurens Rätts kampanj på www.djurensratt.se för att få Jysk dunfria!

2009-02-03 11:31:50
URL: http://www.djurensratt.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback