Nu säljer jag min Skallebang och mitt Snorhorn.


Godmornings. Nu är jag så jäkla less på denna vidriga förkylning. Vakna varenda morgon med huvudvärk och en näsa som bara rinner. Är alldeles rödflamsig i hela ansiktet. Så nu säljer jag det. billigt.  Kom med ett bud vetja. Det har kommit lite snö igen och det är då en fördel. Bättre än regn och is. Har vart jäkligt spännande att ta sej till jobbet de senaste dagarna.
Men peppar,peppar ingen vurpa än.  Nu ska jag snart bege mej till jobbet. Sedan i eftermiddag kommer lilla Ida och ska vara här. Då blir det mysmys. Kan ju bara säga att barnbarnen det är livets efterrätt. Ha en bra dag och kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzar i massor till er alla därute.

KOMMENTARER
Anonym

Låter mysigt att umgås med barnbarnet! Själv saknar jag mina föräldrar då de bor nästan 20 mil bort så ses vi tyvärr inte så ofta... Vore skönt att ha dem lite närmare, speciellt nu då jag har en liten son (8 månader)...

Ha en bra dag!

2009-01-14 09:57:47
marie Abrahamsson

Ja det låter mysigt med att du får rå om Ida i eftermiddag.Men jag vill då inte bjuda på din förkylning ;)

2009-01-14 12:37:14
ulle

Inget bud från mig inte! Har nog med min egen förkylning. Hoppas din dag med barnbarnet blir härlig! Jag hoppas nog att det dröjer ett tag till innan jag blir mormor.

2009-01-14 14:12:18
URL: http://makrames.blogg.se/
annsan_s

Snygg blogg, du är duktig som kan det där ;)

2009-01-14 14:15:47
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback