SMS Race

Lille Pelle frågar fröken i skolan om man kan äta glödlampor. - Nej, Pelle lille, det kan man faktiskt inte. - Det var konstigt, för när mamma och pappa skulle lägga sig igår kväll sa mamma: - Släck lampan nu, så tar jag den i munnen!

Två kamrater:
- Kan klitoris sitta där bak?
- Nej, det är inte möjligt.
- Säkert?
- Ja, helt säkert.
- Faaan! Då har jag sugit på en hemoroid hela natten.

Vet du vad det blir då man parar en pittbullterrier med en kommunalarbetare, nä! Jo, en mördarsnigel!

En dam med små bröst hittade ingen bh som var liten nog. Hon blottade brösten för biträdet och sa: Har ni något för dessa? Biträdet: - Har du provat Clearasil?

Hej! Kommer du ihåg när vi åkte tåg tillsammans och jag körde ut röven genom fönstret och du tittade ut samtidigt? Det var då folk trodde vi var tvillingar!

- Mamma, varför guppade du upp och ner på pappas mage igår kväll?
- Jag är tvungen att göra så, annars blir pappas mage jättetjock, guppandet håller honom smal.
- Det kommer inte att fungera!
- Varför inte?
- Barnvakten blåser ju upp honom igen hela tiden.

Tre män diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så jag ser hennes vackra ansikte, sa engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, sa fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken.
- Men vad ser du då?
- Ja, det varierar, sist var det hockey.

Just nu suger 24 miljoner kvinnor kuk, 27 miljoner män slickar fitta 29 miljoner par har OTROLIGT SKÖNT SEX och så finns det en liten mupp som läser sms.

I vetenskapens värld förra veckan kom forskarna med starka bevis på att homosexuella kollar sms med tummen, nu är det för sent att byta finger ditt lilla homo.

- Förra veckan när det var strömavbrott satt jag fast i hissen i tre timmar.
- Det är väl inget. Jag stod fyra timmar i en rulltrappa.

SMS SERVICE:stadsbiblioteket.gbg.se Vi ber dig returnera boken "sex med svin". Samtidigt vill vi meddela att boken "Att leva med liten kuk" har kommit in.

En finsk kille på MC träffade en tjej och bjöd henne med på pallen. Efter en rundtur kom killen plötsligt ihåg att han inte presenterat sig. Han sträckte fram handen och sa:
- Matti Musa.
- Nej, svarade tjejen, bara lite öm i arslet.

Polisen har hittat ett lik med kaffebruna tänder, skrumplever extremt slapp stjärt. Ring mig så att jag vet att du är okej.

Killen kommer hem och hör flickvännen stöna i sovrummet. Han går in och kollar vad som står på. Då ser han sin bästa kompis stå och sätta på henne som aldrig förr. Killen tar fram hagelbössan och skjuter sin kompis i bakhuvudet. Flickvännen tittar på honom och säger: -"De där va väl onödigt, fortsätter du så här kommer du inte ha några kompisar kvar.

Ditt sexliv har beviljats ekonomiskt stöd från kommunen kulturbudget då det kan betraktas som handarbete.

Hej! Det är jag, din mobil, jag har inget att medela. Jag ville bara komma ur byxfikan. Lukten från ditt könsorgan är förjävlig!! Tack för lite frisk luft.

Vet du varför kvinnor föredrar jägare som älskare? Jo dom kryper längre ini busken! Skjuter gärna 2 gånger och smakar gärna på bytet!

KOMMENTARER
annsan_s

Hahahahahahahahahahahahahahaha Mkt bra hahahaha

2009-01-10 00:29:46
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Vicke

dom var bra, flera av dom var nya för mig

2009-01-10 07:34:57
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
marie Abrahamsson

hihihihihihihi .Dom var jätte bra.En del hade jag inte hört :)

2009-01-10 11:07:32
ulle

hahhahahahaha!!! Dom var ju skitbra!!

2009-01-10 15:00:22
URL: http://makrames.blogg.se/
therese

hahaha dom var br dom visa har man hört

2009-01-10 21:13:45
URL: http://sweettessan.blogg.se/
annsan_s

Tack...har du ny blogg igen. Om jag kunde

skulle jag göra en själv ;)

2009-01-11 00:33:34
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback