Uppstånden från de nästan döda.


God fortsättning på det nya året . Så här som bilden visar har jag kännt mej sista veckan. Bara varit sjuk. Nyårsafton blev ju inte skoj alls. Igår var jag lite piggare så vi firade en liten försenad nyår med god middag, dessert och Irish Coffee. Det var så mysigt så. Idag har jag vart ut en stund. Skönt som katten . Hoppas bara att det går över ordentligt nu så det inte kommer tillbaka igen..  Ni glömmer väl inte min lilla EXTRA TÄVLING ? Läs bara inlägget här nedanför soch skriv en rad så är du med. Hoppas  ni har haft en nice nyårshelg och sluppit vara sjuka. Här är det kallt idag 15- har det vart, inte alls skönt.
Nu ber vi om varmare väder och friskare tider. Ska springa tillbaka till köket nu och fortsätta med den tänkta middagspizzan.
Ha det bäst och kramizzzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER
marie Abrahamsson

Å det lät ju gott.Vad bra att ni fick också ha lite mys pys.Det är du värd. Efter allt du har fått gå igenom.Dom sista dagarna.

2009-01-04 12:36:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback