Fjärilar i magen.....


Gomorron på er, även om det snart är mitt på dagen. Känner mej så jäkla seg idag. Vaknade två inatt och kunde inte sova. Var uppe till kvart över fyra och vaknade före sju. Fasen vad less jag blir. Är ju ledig idag och hade tänkt hinna så mycket, men nu känner jag mej bara lat. Det får nog bli en slö och slappar dag. Fjärilar i magen har jag oxå. En av döttrarna ska på lassa idag och göra en Datortomografi. Hon har en cysta bakom näsan som måste kollas upp. Tidigare har hon haft i ena njuren, livmodern och käken. Man blir ju så jäkla orolig. Hon är ju bara 27 år.  Ska i varje fall ta en prommis till mormor och morfar och vara lite social.Fint väder har vi. En grad kallt  och alldeles stilla ute. Här blir det Tacos idag till middag. Vår 18 åring  har beställt det. Får väl vara snäll och fixa det då. Måste försöka komma i kläderna nu. Sitter i morgonrocken än. Min härligt mjuka underbara morgonrock som jag älskar att krypa in i. Ha det bäst och kramixzzar i massor till er alla .

KOMMENTARER
ulle

Hoppas det går bra för dottern och förstår att du är orolig. Det är man ju alltid för sina barn.

2009-01-29 11:18:46
URL: http://makrames.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback