Vilket jävla humör man kan vara på.......................


Gokväll. Är ännu mera pigg idag. Hoppas verkligen att influensan är på väg dit pepparn växer.Vill vara frisk nu och ägna mej åt att leva. Saknar jobbet oxå. Var och drack kaffe och Amarula hos en kompis idag. Rackarns så gott det är. Bra för hälsan oxå sägs det. Kan behövs nåt lugnande här när man ska tampas med den ickerökande karln som jag trots allt älskar så jävla mycket. Men igår hade jag kunnat strypa han alldeles gratis eller sälja han på nån loppis .
Gubben har ju hållit upp med rökningen i 3 månader nu. Strongt gjort älskling. Men humöret kunde ju faktiskt vara lite bättre. Igår var det en sån där jävla trist dag. 47 år gammal oxå ligga på soffan och sura som en 5 åring som inte fick den där bilen .  Man får väl för fan lov att behärska sej lite och tänka på sin omgivning oxå, och inte göra livet surt för alla.
Nej tack, skärpning eller oxå börjar du för fan att röka igen om vi övriga familjen ska stå ut nåt mycket längre. Vi är tre stycken som bor här. Du är inte ensam. Tänk på det . Måste bara få skriva av mej min ilska . Hoppas ni ursäktar.
Ha det bäst . Natti, natti och en massa kramizzzzar.

KOMMENTARER
lotta

Hejsan min gubbe slutade snusa för 1 1/2 ÅR sedan och han har inte blivit sig lik sedan den dagen han är mycket surare och mer lättretlig än när han snusade så jag är ledsen att säga det men det går inte över helt men det blir lite bättre med tiden..

2009-01-05 16:27:55
URL: http://lottalindqvist.blogg.se/
mormor Hannele

Har ni bara ett rum, där alla måste vistas samtidigt :)

En fin promenad i friska luften kyler ner..

2009-01-06 12:33:16
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com
ulle

Känner igen mig själv när jag försöker sluta! Ska nu dra ner radikalt men inte sluta helt ännu. Kanske humöret blir bättre då?

2009-01-06 19:16:46
URL: http://makrames.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback