Jag vann.

Nu dag och nya moln. Lika grått och trist idag. 5 grader varmt och regn. Aja , det blir nog bättre. Jag vann tävlingen om veckans blogg hos Niklas Tack till er alla gulliga som röstade på mej. Det är er förtjänst. Vill oxå påminna om Veikens insamling till cancerfonden. Titta in hos henne och läs mer om hur du kan hjälpa. Fasen så trött jag var i går kväll. Somnade klockan tio och sov till sju i morse. Ändå känner jag mej seg idag. Är nog tråkvädret skulle jag tro. I dag är det tvättning som gäller. Jag ska även sätta mej och skriva till Blogspot.com ang pedofilen idag Kommer att skicka med alla kommenatrer ang detta. Ska bli interssant att se om det kommer något svar. Jag berättar för er om vad som händer. Kan även berätta att el datore funkar ännu. Hurra.

Dagens ordspråk.
Hur rik man än är kan man aldrig äta sig mer än mätt.
Ha nu en riktigt skön måndag. Kram till er.

Har ni inget att göra kan ni gå in här och spela bingp. Det kostar inget. Du samlar bara poäng som du sen kan byta ut mot olika saker. Jättetrevligt faktiskt. Man får spela en gång per dygn.
Har ni nåt virusprogram i datorn. Annars kan jag rekommendera Nod 32. Använder det själv och är supernöjd.
Har haft Northon innan men det tar ju så mycket kraft från datorn. Här får du prova gratis i 30 dagr. Det är värt ett försök.
Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Skruttmärtha

Tjenixen!

Här i min byhåla är det oxå trist och grått.

Ha en bra måndag.

Kramar

2009-10-26 08:29:41
URL: http://metrobloggens/voila
Kina

Grattis Grattis, va roligt! Du har även blivit veckans blogg hos Stevie:D Vilken underbar start på veckan va:) Ha en underbar dag, Kram!

2009-10-26 08:38:24
URL: http://metrobloggen.se/erhit
nilla

GRATTIS! Så roligt för dig.

Kram

2009-10-26 12:36:30
URL: http://missladyluck.blogg.se/
ANki

Grattis igen min goa Attis



Kram

2009-10-26 15:36:53
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback