Ska jag sluta röka eller ska ja sluta äta frukt?

Ni glömmer väl inte bort att vara med i HÖSTTÄVLINGEN Bara att klicka här och anmäl dej

 

Ännu en dag som ser ut att bli fin. Läste just att hösten är försenad. Hur blir det då till våren? Blir det vinter in på sommaren då? Det lär vi ju se då. Jag har så förbaskat ont i mina leder idag. Fingrarna är alldeles svullna och ömma. Ryggen känns som jag blivit överkörd av ettt tåg. Jag har haft det ganska lugnt med värkandet ett tag men nu är det tydligen dags igen. Beror nog på att jag hållit på att plocka äpplen och flygit upp och ner. Nu blir det till att ta det lugnt . Nu ska vi rökare sluta äta frukt. Eller ska vi sluta röka? Det senare alternativet är nog det bästa. Läs mer  Här . Tänker varje dag att nu måste jag sluta med dessa dumheter. Det förstör ju både hälsan och ekonomin. Än har jag inte lyckats. Måste ta mej i kragen för jag vet att det går. Jag älskar frukt och vill då inte sluta med det. Dags för påfyllning av kaffetåren nu. Så ut på en bloggrunda. Ha det bäst och kramizar tiller alla.
Har ni inget att göra kan ni gå in här och spela bingp. Det kostar inget. Du samlar bara poäng som du sen kan byta ut mot olika saker. JättetrevligtM faktiskt. an får spela en gång per dygn.



Eller varför inte köpa en lott ?

Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Mia systeryster

Ajdå, hoppas du blir bättre i ryggen och lederna under dagen. Kramar om

2009-09-23 08:56:32
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Helena

Usch, inte kul att ha ont... Hoppas det blir bättre snart...

Och du...jag tror också att det är bättre att sluta röka än att sluta äta frukt! :-) Lycka till!



2009-09-23 09:28:34
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Anki

Jag är nu snart inne på min sjunde vecka utan cigaretter, så jag kan äta frukt hur mycket jag vill!

Skämt å sido, det går att sluta bara man har tröttnat på cigaretter. Jag var så himlans trött på rökandet tyckte det smakade illa till och med, så jag var nog riktigt motiverad, och det har gått hur bra som helst!



Inte ett återfall på de här veckorna!



Kramelikram

2009-09-23 11:39:29
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Bibbi

Hej vännen. Om vi ska lyssna på alla katastrofrapporter om livet så ska vi lägga oss ner och dö. Det gör vi ju förr eller senare i alla fall så jag tänker då leva som om varje dag var min sista. Alltså njuta av det som ger mig något gott. Även nikotinet :-)



Tack, jag fick sova som en stock igen. Har dock varit betydligt piggare idag.



Stor kram på dig från Bibbi

2009-09-23 16:47:54
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
ROLF

Godmorgon.ha en underbar torsdag.ikväll bli det ishockey,HV71-DJURGÅRDEN, kinnarps arena.kram

2009-09-24 06:39:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback