Amandas 6-års kalas.

 

Gomorron denna kyliga måndag. Kylan fortsätter och verkar ska hålla i sej. Vi har haft över 20 grader kallt och storm hela helgen. Vädret får min kropp att verkligen må skit. Har haft så värk så jag har inte orkat sitta här. Förutom min sketna kropp har vi haft en bra helg. I fredagskväll kom Ida så då nlev det myspys. Hon åkte hem vid halv ett på lördan då hon skulle på kalas hos en klasskompis. Resten av den dagen blev det bara att vila och ta det lugnt. Tittade lite på OS på kvällen. I går åkte vi iväg till Vindeln för att fira vår Amanda som fyllde sex år förra helgen. Kalaste var denna helg pga sjukdom förra helgen. Det var kalas för dagiskompisarna i lördags så vi åkte igår istället. Vi hade Ida med oss då mor och far arbetade. Även moster Maria.
Så här söt är man när man öppnar presenter. Hon har tappat sina två framtänder.

Här får hon hjälp av mamma Annelii.

Här är jag, Amanda och Ida.

Här är lillprinsen Elias 3,5 år.


Dags att blåsa ut ljuset i tårtan som var enormt god.

Mamma Annelii och Moster Maria.

Kusinera så högtidliga så.

Tack för en jättetrevlig dag. Vi ses snart igen.
Då vi åkte från vindeln hade det börjat snöa. Det var full storm . Inte alls roligt att vara ute på vägen i sånt väder.
Vi kom i varje fall helskinnade. Idag blåser det lite mindre och termometern visar just nu på 16,4. Hoppas ,hoppas och mera hoppas att det kommer lite varmare vindar snart. Ha det gott alla och bamsekramar till er.


KOMMENTARER
Mia systeryster

Så fina bilder på er alla.Och rosa hår har lilla tandlösa fröken:-d Ha en skön måndag!Kram

2010-02-22 08:49:14
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Sita

God morgon. Kul med kalas. Här hade jag 2 döttrar o 2 barnbarn i helgen. Gött att ha dom hemma. Men vad tyst det blev när dom åkte. Bara katten som skriker. Kram:mad:

2010-02-22 09:06:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Sita
ansepanse

vilka härliga bilder av barnbarnen

verkar ha varit ett trevligt kalas

kramar

2010-02-22 15:55:19
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Sussi

Usch.. när det är 20 minus vill man verkligen inte ha blåst! Då känns det genast som -40!!



Hoppas dina leder känns bättre nu.



Vad fin din blogg har blivit..



Min helg har varit väldigt bra. Lugn och skön. Har tagit igen mig skulle man kunna säga.. eller rent ut sagt, latat mig hihi



Kramisar

2010-02-22 18:17:52
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Ellis

Vilken härlig helg förutom värk och vädret!

Hoppas kylan ska ge med sig snart, är dock -20 ikväll igen.

Har jobbat, lämnat blod, handlat till jobbet och fått nya inlägg slipade, så ska hämta dem imorgon!

Hoppas du har haft en fin dag!

Kramar

2010-02-22 22:13:54
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback