Den stor gula har hittat hit.





Hej och hallå. Idag lyser solen här från en alldeles molnfri himmel. Det känns direkt på humöret. Så ljuvligt så. Hoppas bara det vackra vädret håller i sej då sportlovet börjar här nästa vecka. I går var jag in till Umeå med dottern Maria och hennes man och handlade lite. Förråden behövdes fylla på. Köpte även present till gubbas som fyller år nästa vecka. Skriver inte vad ifall han läser här nu då. Det får ni veta nästa vecka. Köpte även lite mera garn. Har hitta så härligt garn på Maxi. Mjukt och billigt. Roligt attt sticka med oxå. Idag ska Lehan till polisen och fixa sitt pass. Hon håller ju på att utbilda sej till urmakare och den 17/3 åker de iväg på studieresa. Resan går till Freiburg/Tyskland och Basel i Schwiz där de ska besöka Basel World Fair, världens största mässa inom ur och smyckes-branchen. Det blir nog en härlig upplevelse. Hoppas bara att alla väderkatastrofer dragit undan innan dess. Ska försöka torka köksfönstern i dag och byta gardiner. Ifall det blir lite varmare på eftermiddan. -6 är det just nu. Hoppas kan man ju alltid. Dags nu att slänga sej i duschen och få på sej lite kläder. Sitter i morgonrocken fortfarande. Ha det bästelibäst. Kram till er alla.

 

Titta gärna in här på Receptbloggen

Här kan du spela gratis Bingo. Det är bara att registrera dej så får du spela 10 rader per dag.

Söker du presenter? Då ska du kolla in detta.

Här hos MYSTICA hittar du roliga grejor både till henne, honom och hemmet.


Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
rolf

Hej.jag har problem med muspekaren,så jag kan inte använda den riktigt.så jag återkommer blogga när jag fått den funka bättre.igår fick jag fart i en dosa,som jag kan använda sådär.det är en med usb-kabel.men när den stanna pekaren,får jag dra ut den och sätta in den.har inte råd med ny data.så jag kommer inte lämna kommentar varje dag.ha en bra dag.kram

2010-03-04 09:52:14
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Andréa

Sv: Haha.. Jag har också bruna ögon men hade blå linser en gång.. folk tittade konstigt på mig då :)

2010-03-04 09:58:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
ansepanse

vi har också lite sol men genom en slöja liksom

vilken härlig resa det låter som

hoppas att dagen din blir bra

kramar

2010-03-04 10:33:53
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Anki

Gomorron



Ja det blir en upplevelse för henne! Hon får ta en massa bilder som du får visa upp i bloggen sedan



Kraaaam ha en bra dag

2010-03-04 11:59:55
URL: http://nabbann.blogspot.com
Karin

Visst är det härligt när solen skiner ?

Nu verkar det som om våren nog börjar smyga sig på i nästa vecka i alla fall, och solen ska vi få se en hel del av verkar det som.

Underbart !

2010-03-04 18:50:16
URL: http://karin.hermansro.se
Frogprincess

Vad kul det låter med urmakare. Det hör man inte allt för ofta nu.

2010-03-05 00:19:47
URL: http://frogprincess2.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback