Fortfarande ingen laddare.





Vilket underbart väder vi har här idag. Strålande sol(det var det ju igår oxå) men idag är det varmt 2 plus i skuggan. Jag har vrit ute och tagit en riktig långpromenad. Väldigt skönt. Telefonladdaren har vi gett upp hoppet om. Vi hittar väl den i kväll när Lehna åkt. Skulle ju vara väldigt typiskt. I Tyskland dit de ska har våren kommit betydligt längre än här. Bara ett bekymmer. Den unga damen snusar och i Tyskland säljs ju inte snus. Det gäller att ta med sej då så det räcker. De åker tåg till Stockholm ikväll och flyger sedna vidare från Skavsta i morgon. Som fjaskig mamma då så växer klumpen i magen. Bara det inte händer nåt. Själv hatar jag att flyga. Är så fruktansvärt flygrädd. Så det blir nog att sitta och tugga på naglarna tills jag vet att de är framme. Ska svara på kommentarer nu. Datorn dog här i morse poff%#& sa jag då . Hoppas ni har lika vackert väder som här. Sköt om er. Kramar i massor. Titta in här på Receptbloggen .

Här kan du spela gratis Bingo. Det är bara att registrera dej så får du spela 10 rader per dag.

Söker du presenter? Då ska du kolla in detta.

Här hos MYSTICA hittar du roliga grejor både till henne, honom och hemmet.


Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Mi

Vädret är härligt här också eller rättare sagt det ser härligt ut när jag tittar ut genom fönstret, haha. Jag ska ockå bege mig ut på en promenad. Förstår att det känns jobbigt när dottern ska resa bort. Så är det att vara mamma.Ha en härlig eftermiddag. kramar!!

sava

sv; tack så mycket, idag är första dagen jag börjar känna mig frisk..

har haft både magsjuka & influensa, inte kul alls!

hur är det med dig då?

2010-03-17 14:55:33
URL: http://ssavah.blogg.se/
Hebbe

Ja även här är det ett skitfint väder:-)Ser en del som sitter ute och njuter i solen:cool:Haé Kram.

2010-03-17 14:57:56
URL: http://www.metrobloggen.se/boda
Ellis

Sol imorse och -15 på skuggsidan, är nog varmare ute nu! Snuvar på och hostar, men fick sova ända till halv 5 innan hostattackerna började och lyckades få lite mer sömn innan klockan ringde!

Hoppas det går bra för dem med resan och att du har en bra dag!

Kramar

2010-03-17 15:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Anonym

Det kunde ju annars vara världens tillfälle till att sluta snusa...:-P

Här hade vi det fint på förmiddagen men nu är det mulet men ändå ett par plusgrader.

2010-03-17 15:32:23
Ingela

Jag var det i inlägget över :-s

2010-03-17 15:33:29
URL: http://1ngela.wordpress.com
Ann-Sofie

Visst är det ett elände när ungarna ska ut och resa. Jag tycker inte man blir människa förrän dom har återvänt till hemmets lugna vrå igen... Kram

2010-03-17 20:18:31
URL: http://ansoni.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback