Ni har väl inte glömt deklarera?




Måndag med strålande vackert väder. Det behövs efter denna ruskhelg. Det nar vert en underbart skoj helg trots vädret. Idag håller de på att sopa gatorna här runt omkring. Skulle bara  vara så bra om de vattnade först. Nu sopade de här utanför utan att vattna. Gissa om det dammade. Efter de sopat kom vattenbilen. Lite fel ordning eller vad man ska säga. Idag ska jag försöka att vara ute och fixa lite i trädgården här. Har tagit mina allergipiller så vi får se hur länge det går. Alltid lika spännande. Såg just att polisen ska kontroll av bilar denna vecka. Kan bara inte förstår att de berättar var de ska stå. Vad är det då för mening att ha kontroll. Läs Artikeln här. Vore kanske bättre att hålla tyst så de får fatt i de verkliga bovarna. Deklarationerna är inlämnade så nu behöver vi inte tänka på dem mera. Dags nu att gå ut i det fria. Ha ne bra måndag. Kram till er alla.


Skapa din egna tv-tablå helt gratis!
Vill du ha gratis biobiljetter?

Spela Travian på nätet? Det kostar inget och är väldigt skoj.

Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Sita

Har haft en bra dag, men nu är jag trött. Kram

2010-05-03 17:41:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Sita
Kathrin Hägglund

Kul att du har varit inne på min blogg. Har nu varit inne på båda dina bloggar. Riktigt trevliga bloggar så dom kommer jag följa. Hittade ett recept på filmjölkslimpa i långpanna som jag bara måste baka. Men det får bli när sömnsjukan är över,hihi.

Önska att jag hade orka att hugga ta i trädgården, men det kommer nog oxå.

Ha en bra kväll.

2010-05-03 19:20:23
URL: http://mittlivsomblivande50-ring.com
Kathrin Hägglund

Hahahahaha, den magra damen skulle behöva massor av bröd med tjocka lager med äkta smör på.



Kramiz

2010-05-03 20:57:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback