Vill inte ha regn på Valborgsmässoafton.

 

Hej och hopp. Ännu en solig dag. Imorgon eftermiddag ska det bli regn här. Låter inte alls skoj då vi hade tänkt grilla och sitta ute. Det är väl så förbannat typiskt. Det har vart sol och fint hela veckan, så kommer Valborg med regn.  Skiiiit. Igår slutade mitt internet att fungera. Det var först nu på morgonen som det kom tillbaks. Var i alla fall och klippte mej igår. Nu känns skallen flera kilo lättare. Några blommor blev det inte. Det får bli idag istället. För tre månader sen satte jag två avocadokärnor. Har varit på väg att kasta dem flera gånger då inget hände. Men så plötsligt så ser det ut så här.

Någon fler än jag som ska gå på bröllop idag? Jag gillar Prins William. Verkar vara så mysig som person. Nu dags för påtår och svara på lite bloggkommentarer. Ha en toppendag och var rädda om er.

 

♥♥♥˙·٠•● Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●•٠·˙♥♥♥
De vackraste smycken jag någonsin
har haft runt min hals.....
är mina FEM BARNS armar.
♥♥♥˙·٠•● Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●•٠·˙♥♥


KOMMENTARER
Barnens Hjältar

Jag har helt missat att det är bröllop idag, såg det första gången igår :P

Regnet håller sig säkert undan, det kommer bli jättefint :-)

2011-04-29 10:12:07
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Ellis

Hej!

Hoppas du får en fin helg och att vi slipper regn imorgon, jag lär dansa då men först en tur på Bodaborg på dagen, så kommer inte att se många brasor.

Hoppas nätet funkar bra nu!

Ha det så bra!

Kram Elenor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback