Partytime.



Vilket strålande väder jag vaknade till i dag. inte ett moln på hemmlen. Bara sol, sol och mera sol. Känns så rackarns bra. I går var det mindre bra. fick sån fruktansvärd huvudvärk, kallsvettades och började må illa. Jag blev riktigt orolig. Kom på då att jag glömt ta min blodtrycksmedicin. Det har hänt en gång tidigare och var likadant då. Tog mitt lilla piller , la mej och vilade en stund och vips så var allt bra igen. Ang mina enorma lottovinst fick jag ett bra förslag av en av mina bloggvänner. Hon föreslog att jag skulle bjuda alla bloggvänner på partaj så varsågoda.

Let´s party. Ni är alla så välkomna.
Det blir inte bättre än vad man gör det till. jag köpte mej tulpaner i går 20 stycken. Årets första. Det är mina favoritblommor. Här sålde de buketter med tio st. för 29 kronor. Då får man lov att passa på. Ska ta och bädda nu sen blir det en prommis . På hemvägen ska jag hälsa på lilla mormor en stund. Ha en toppendag. Bamsekramar till er all och vi ses på partyt :)

Barnkläder och babykläder | Försäljning av ekologiska barnkläder | blingo - Snyggt Samvete


KOMMENTARER
Anonym

Okey jag kommer! Vilken tid? :)

Ha en härlig promenad i det fina vädret!

Kramen♥

2011-04-05 10:23:41
carina

Oj! jag glömde att skriva vem det var i från :)

2011-04-05 10:24:41
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Lillemor

Ok kommer gärna på party vad kul det ska bli.

Här hos mig så lyser solen med sin frånvaro

Hoppas att du får en skön promenad

Kram

2011-04-05 12:54:56
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
ansepanse

japp, jag kommer :) när blir det då :)

bamsekramar

2011-04-05 13:15:18
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Sita

Kul med party. Ha det gott. Kram

2011-04-05 17:22:54
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Anonym

:question:Hej , ang blodtrycksmedicinen du glömde ta. Var det en hel dag senare? Eller någon timme, och när tog den sen, var det samma klockslag som du brukar ta? Har precis tagit min över 3 timmar senare än normalt. Vill du svara till [email protected]

fast jag också ska lägga din underbart förtjusande blogg i Favoriter. Min blogg heter Himlamagi.

2011-05-27 11:54:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback