Köpa Fonder Online


Har ni någon gång köpt fonder online? Vad är fonder? Vilka Fonder ska man köpa? Frågorna är många. Fonder är en hel djungel och det är inte lätt att veta hur man ska gå till väga. Det är väldigt lätt att det blir fel. Även om man får rådgivning kan det många gånger vara lätt att bli förd bakom ljuset.
Själv har jag ett fondsparande som fungerat bra. Här finns en mycket bra sida där du kan lära dej allt  om FONDER . Klicka på länken och läs mera. Här erbjuds det en löpande fondskola där du får utbildning om ditt fondsparande. De tar din ekonomi på största allvar och du kan känna dej trygg. Det gäller ju att vara så insatt som möjligt i detta innan man börjar sitt fondsparande. Ingen vill ju slänga pengarna i sjön. Så vill du veta vad Fonder är och hur du ska gå till väga så gå in på länken ovan och läs mera.

KOMMENTARER
Stevie

Godmorgon (?) :rolleyes: Attis!



Föredrar att använda Bulljong,

har aldrig lagat mat med fonder! :question:



Kram

Stevie

:tired:

2011-06-02 10:43:56
URL: http://esthonianangel.blogspot.com/
roffe

Har du fått nytt uppdrag av Buzzador.jag fick om PPM FONDER.Men jag har redan ppm. så jag tacka nej till det.ha en fin dag.kram

2011-06-02 10:51:37
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback