Ut i vida världen idag då.




Sommar idag oxå. Härligt. Idag ska jag åka in till stora stan och göra bort lite studentärenden. Bla ska jag hämta studentplakatet. Ska köpa presenter till småtrollen Victor och Jonathan oxå. De fyllde år förra månaden och ska ha kalas på söndag. Så ska jag träffa min goa bloggvän Elenor och ta en fika med henne. Vi bor bara 1,5 mil från varandra och har sagt så många gånger att vi måste ju träffas. Nu ska det äntligen bli av. det ska bli jätteskoj.

Igår var det tokvarmt här. Det gick knappt att vistas i solen. Jag var och hälsade på mormor sen cyklade jag ner till Ljumviken, en av våra badplatser här för att möta upp Jenny och Ida. Jenny låg och solade på bryggan.

Ida har hittat grålera.

Gårdagens outfit på mej:) Årets första dopp då, åtminstone fötterna. Hade jag haft badkläder med mej hade jag nog tagit mej ett dopp.

Rakt ut mot stora vida havet.


Något är fel med min kamera. Så här mörka bilder blir det.

Lite blommor hittades oxå. Kunde inte låta bli att knäppa bilder.

Jenny började jobba klockan fyra och jag stannade kvar med Ida som badade och hade roligt med några kompisar som oxå var där. Vid fem cyklade vi hem. Ida åt middag här och cyklade hem vid sex. Sen blev det en lugn och slapp kväll.
Den här bilden tog jag halv tio igår kväll. Det blir ju aldrig mörkt här på nätterna.

Det här är taget kvart över elva i går kväll.

Jag har fotat med telefonen då min kamera har pajat. Alla bilder jag tar med den blir så mörka. Tråkigt men sant.
Getingarna fortsätter göra livet surt. Har försökt se om det finns något getingbo i närheten men har inte hittat något. Har rean haft fler inne här på morgonen. Fy faen vad olustiga de är. Nej det är väl bäst jag börjar göra mej i ordning nu så jag inte missar bussen. Ha en ljuvlig fredag.
Bli medlem på GratisBio.se och få poäng för allt du gör på nätet!




KOMMENTARER
Snejky

Tycker det är jättefina foton, dock..

& visst är det härligt med ljuset..

Kul att träffas på fika, man har träffat många härliga vänner genom internet....

Ha en jätteskön fredag, tjejjen.

Kramen

:love:

2011-06-10 10:28:47
URL: http://zoega.webgain.se
carina

Godmorgon min sköna!

Vilka fina bilder du bjuder på :)

Hoppas du får en fin dag i solen!

Kramen vännen♥

2011-06-10 10:50:40
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Mita

Lite mörka kanske dom är,men helt ok ändå.Student och födelsedags pyssel,roligt pysslande.;-)

Hoppas du får en fin fredags kväll,

Kram vännen!:-)

sv: Håller med,getingar är ett jäkla otyg:mad:

2011-06-10 16:55:20
URL: http://mithasplace.wordpress.com
diana

Härliga bilder. Grålera gillar jag :)

2011-06-10 20:19:27
URL: http://metrobloggen.se/diana


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback