Dessa underbara barnbarn.



Har haft en ganska bra dag idag. Hämtade Ida på skolan. Därifrån gick vi hem till mina föräldrar där det bjöds på både våfflor och fika. Det är så härliga dagar nu när solen lyser och värmer. Hon blev hämtad av pappa halv fem. då var det dags för mej att gå ner i tvättstugan. Tråkigt men ett måste.
Måste få lägga in lite bilder på små älsklingarna Amanda och Elias. Amanda har börjat med skytte och är bara så duktig. Hon har verkligen hittat sitt kall. Pappa Johan skjuter oxå fast med pistol. Hon var så lycklig när hon berättade för mej att nu skulle hon minsann bli duktigare än pappa.
Här är hon på första skyttet.


Vad händer då? Jo detta.


Det är inte utan att man blir stolt. hon är ju bara 7 år .

Här är hon ute och pimplar med pappa.


Så har vi lillprinsen Elias då. Friskt vågat må jag säga.


Snögubbe har de gjort oxå. Det har ju vart mycket snö.


De bor så vackert till med hur mycket natur som helst runt omkring. Nedanför sej har de forsen där det pimplas på vintern och fiskas på sommaren. Kan inte bli bättre. Mormor älskar er små sötisar.
Natti,natti och suss gott. Kramizar till er alla.

KOMMENTARER
Sita

God morgon. Vi har toppen på våra juntakvällar. Vet ju aldrig hur många som kommer. Minst har varit 6 st o max 22 st när jag varit där. Kul med barnbarnen. Kram

2011-04-01 05:25:42
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
roffe

Godmorgon.Igår strulade datorn.gjorde inlägg sen dog den.så jag hann inte gå in och lämna kommentarer till vännerna.ha en bra dag.kram

2011-04-01 06:55:47
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Lillemor

Visst är barnbarnen det bästa som finns och visst blir man stolt över dom. Härliga bilder och vad fint dom bor.

Ha en bra helg

Kram

2011-04-01 07:03:55
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Barnens Hjältar

En blivande världsmästerska kanske ? Bra jobbat :-)

Ha en fin dag!

2011-04-01 08:00:40
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Mita

Men hej vännen,vad glad jag blev att du tittade in.:-)Tänk jag trodde nästan du slutat blogga,:-(

Men nu har jag läst tillbaks lite och ser att du haft och har det jobbigt. Då har man ingen lust att blogga förståeligt. Hoppas du får nya krafter och kommer genom detta. Visst är barnbarnen ljusglimtarna i ens liv.Jag älskar mina otroligt mycket,:-)

Vad fint du har gjort här,du är ju så pysslig med design,man blir riktigt avundsjuk,;-)

Ha det gott,

Kramizar!:-)

2011-04-01 08:46:17
URL: http://mithasplace.wordpress.com
Nett

Hej du, jo det är bara bra med mig :) Luftgevärsskytte ser jag, det var min son på för ett litet tag sedan. Kram

2011-04-01 09:18:11
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



En blivande OS-stjärna i Skytte :love:



Kul när barnen hittar sina intressen :thumbup:



Tycker det är sorgligt med de som tvingar på barnen en massa som de inte vill göra, men gör det för att slippa föräldrarnas bråk och tjat på dom :-( ;-(



Ha en fin Första April Fredag

:-d



Kram

Stevie

:tired:

Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



En blivande OS-stjärna i Skytte :love:



Kul när barnen hittar sina intressen :thumbup:



Tycker det är sorgligt med de som tvingar på barnen en massa som de inte vill göra, men gör det för att slippa föräldrarnas bråk och tjat på dom :-( ;-(



Ha en fin Första April Fredag

:-d



Kram

Stevie

:tired:

Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



En blivande OS-stjärna i Skytte :love:



Kul när barnen hittar sina intressen :thumbup:



Tycker det är sorgligt med de som tvingar på barnen en massa som de inte vill göra, men gör det för att slippa föräldrarnas bråk och tjat på dom :-( ;-(



Ha en fin Första April Fredag

:-d



Kram

Stevie

:tired:

Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



En blivande OS-stjärna i Skytte :love:



Kul när barnen hittar sina intressen :thumbup:



Tycker det är sorgligt med de som tvingar på barnen en massa som de inte vill göra, men gör det för att slippa föräldrarnas bråk och tjat på dom :-( ;-(



Ha en fin Första April Fredag

:-d



Kram

Stevie

:tired:

2011-04-01 10:54:01
URL: http://metrobloggen.se/esthonianangel


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback