Dating online.

Det är många som pratar om nätdating. Har själv inte provat men det kanske skulle vara en idé. Jag har bloggvänner som träffat sina käraste online. Det finns ju idag många dejtingsidor men Spraydate verkar mest lockande. Det är gratis i motsats till många andra datingsidor däe du får betala dyra penar för att kunna se bilder och skriva meddelanden mm. Jag har just registrerat mej där . Vi får väl se vad som händer . Spännande är det i alla fall. En datingsite som har närmare 800 000 tusen registrerade medlemmar. En seriös plats där du kan känna dej trygg i ditt sökande. Där finns massor med frågor och svar . Gratis nätdejting kan ju inte vara fel eller hur. Då jag nu varit ensam snart ett år kanske det är dags att söka en vän. Någon att hålla av och om. Spraydate ser så inbjudande ut när man går in på sidan.  Det är bara att ta mod till sig och sätta igång. Klicka nu på länken om du vill prova på nätdejting. Själv hoppas jag på att komma ifrån ensamheten snart.
Ha en bra fredag.

KOMMENTARER
diana

Jag dejtar inte eftersom jag är gift, men har skrivit om detta också. Blogvertiser va? ;)

2011-09-23 22:35:48
URL: http://metrobloggen.se/diana
Sand mellan tårna

Har aldrig provat det heller och inget som är aktuellt just nu men jag tycker man hör många som träffat sin partner på det sättet. Många har även träffats via facebook.

God morgon!

2011-09-24 06:10:35
URL: http://sandmellantarna.com
roffe

2002 januari köpte jag datorn och tog bara 4 mån då dejtade jag första gången via data.är inte mycke för ragga ute på krogen.Ha en fin dag.kram

2011-09-24 09:13:46
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback