Livet är inte alltis så lätt



Idag är det ett år sedan min bästa väninna somnade in efter att hon förlorat kampen mot cancern som härjade i hennes kropp. Jag saknar henne så fruktansvärt så det går inte att beskriva.
Älskade Lamour du fattas mej.

Mitt liv vändes verkligen upp och ner förra året. En mycket nära bekant till familjen fängslades för attt han mördat sin sambo, min väninna dog och min sambo lämndae mej. Allt detta hände inom loppet av fyra månader. Jag kämpar fortfarande med att försöka komma tillbaka till livet. Vissa dar går det bra men andra är allt bara nattsvart.Försöker att hitta mej själv och få vara glad, känna att jag har ett liv. Det är svårt det ska gudarna veta. Jag tror ändå någonsatns inom mej att det kommer att lyckas till slut. Jag försöker se postivt på tillvaron och är så tacksam för att jag har mina barn, barnbarn och föräldrar. Det är dem som gjort att jag orkar vidare. Tack för att ni finns. Älskar er så mycket.

Önskar alla en bra dag.
Bamsekramar till er alla.



KOMMENTARER
roffe

Vi lever i tuff värld.Alla sjukdommar är livets gång.Det kommer av sig själv.ha en skön dag.kram

2011-09-13 09:34:09
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
ansepanse

nej livet är inte alltid så lätt vännen ♥

jag visste inte om att det var tre olika sorgliga händelser samma höst, jag visste ju bara om den ena

förstår att det kommer att ta tid och att det alltid kommer dagar när det hugger till lite extra men det är en evinnerlig tur att du har dina barn, barnbarn och föräldrar där som älskar dig

bamse- och styrkekramar till dig vännen ♥

2011-09-13 11:38:12
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Skruttmärtha

Hej tjejen!

Är så kul när han vill lära siga att virka.

Han trodde han kunde virka saker direkt.

Det var mycket som hände för dej förra året.

En dag så kommer du vara glad. Det tar sin tid.

Satt och läste Hemmets Journal i morse den kommer mitt inatta när man prenumererar. Skall beställa rosa garn och sticka en rosa bandet halsduk.

Ha en bra dag.

Massa kramisar till dej från Gun-Britt

2011-09-14 07:46:15
URL: http://prue-voila.blogspot.com
Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



Usch så tråkigt för Dig :-(

Hoppas att Du snart har det bättre igen :thumbup:



Ja förra året vid den här tiden var jag ju inlagd på sjukhuset, vilket blev 5,5 månader. :-s

Det värsta var nog att tillbringa jul & nyår på sjukhuset, och med en HeartWare pump inopererad genom magen till hjärtat. :thumbdown:

Men jobbigast var att få veta att min systerdotter låg svårt skadad på sjukhuset i Malmö efter en bilolycka, och att hnnes pojkvän sedan 8 år omkom.

;-(

Men livet går vidare, och idag har jag huvudvärk! :mad:

Önskar Dig en fin Dag!

:-P

Kram

Stevie

:tired:

2011-09-15 08:40:52
URL: http://esthonianangel.bloggplatsen.se/
Aurora

förstår hur det har det. Är ju själv i nästan samma situation med3 nära som gått bort de sista 3 månaderna. Däribland min mamma. Nu ligger pappa och kämpar för sitt liv på sjukhuset. En kamp som ser ut att gå förlorad. Kram

2011-09-21 07:53:41
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Lisa

Men Oj vännen! Letade efter dej förut och förstog att nåt jobbigt måste ha hänt eftersom du försvann ifrån bloggen,,Men att det var såå mycket sorg o olycka..som 3 usch så fruktansvärt orättvist när man blir dubbelt upp drabbad av sorg o olycka!Som du vet gick ju min pappa bort i våras samt att jag haft det jobbigt med mamma nu också..Men men

Härligt att du är tillbaks ialf och att du kämpar på! Nån dag så vänder det och du ska se att lyckan ler mot dej igen!(Ord som jag brukar få av goda vänner)svårt att ta till sej just när man har de¨t som värst,,Men men man lär ju önska att det så blir!

sköt om dej och jag bloggar inte så mycket nu för tiden men ska kika in när jag är ute på nätet!

bamse tröste kramar;-)

2011-10-05 00:21:32
URL: http://dagslandan.bloggagratis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback