Ny dag, nya mål :)




Vad härligt det är att vakna och få två superglada lurvisar som kommer inspringande och tom pratar av glädje när de ser en.

Nu ska julen städas ut ovh våren tas in. Måste nog fixa nya köksgardiner. Problemet är att jag inte kann bestämma mej för vad jag vill ha :( Blir till att gnugga geniknölarna då. Ska iallafall packa ner alla tomtar och allt annat smått och gott idag. Granen får nog stå kvar ett tag till. Sen blir det en sväng och titta till lilla goa mormor.

När matte kommer på lunchrast blir det mys på hög nivå. Så här såg det ut igår.




Nu blir det morgonprommis med hundarna . Sen bär det av ner i stora mörka källaren för att hämta kartonger att packa ner alla julsaker i. Ha det bäst och var rädda om er. Kramizar.

DAGENS KLOKORD




Kingolotto - Spela lotto gratis

KOMMENTARER
Skruttmärtha

Hejsan!

Var ett tag sen vi bytte bokstäver.

Till helgen ska jag plocka bort julen.

Fina hundar, mysigt att få vakna till såna godingar.

Ha en bra dag

Kramar från Gun-Britt;-P

2012-01-10 08:45:20
URL: http://prue-voila.blogspot.com
Anonym

:-d

2012-01-10 17:23:04
Skruttmärtha

Tjenixen!

Du har så fint på din Blogg.

Tack, jag ändrar lite då och då på min Blogg. Nu är jag nöjd.

Vad jobbigt för dej med helger och tankarna.

Själv har jag inte mått som en prinsessa, är så jädrans trött på all värk.

Gött att du får låna dotrans hundar och mysa med.

Ha en bra dag.

Kramar från Gun-Britt

2012-01-11 08:20:37
URL: http://prue-voila.blogspot.com
x

2012-01-11 13:30:00
XTIO /Andreas Söderberg

Hejsan, du har väl inte missat att tagit chansen till att vinna veckans läsvärda blogg där du vinner 1länkning i 2 blogg+intervju?



Läs mer här:

http://xtio.nu/2012/january/lasvart-no3-tavling-vinn-2-lankningarint.html

2012-01-11 13:30:11
URL: http://xtio.nu
*tingeling*

hej hopp i stugan :) å va söta dom är små liven. jag har inte heller städat undan julen helt, vill inte än hihi.. ha en fin fin dag :)

2012-01-14 13:46:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback