Vi hade ett härligt sportlov.




Efter flera veckor med ett internet som bråkar och efter att jag fått ett nytt modem ska jag prova ett skriva några rader. Här haft vi haft vårväder ett tag men i dag är det minusgrader igen. Solen skiner och det ser ändå ut att bli en fin dag.

Sportlov har det varit och då åkte jag och Ida iväg till Vindeln till Äldsta dottern Annelii och hennes familj. Det blev några härliga roliga dar. Kusinerna lekte och myste och busade på. De var ute mycket. Både skridskor och skoteråkning blev det.



På lördagen åkte vi iväg till ishallen där Elias provade på skridskorna för första gången. Rackarns så lycklig han var när han kom iväg en bit alldeles själv.


Måste ju få skryta lite. Ända sedans barnsben har jag tuggat på naglarna. Nu har jag lyckats hålla mej i tre veckor. Det låter kanske fånigt men för mej är det helt otroligt lång tid :) Är så stolt så.

Som ni vet har jag ju fyrbenta barnbarn oxå som är här väldit mycket. Så här kan det se ut då. Här hade vi just varit ute på en prommis. Blött, lerigt och jäkligt var det ute. Vips så innan jag hann klä av mej låg alla tre i soffan och såg så oskyldiga ut så :) Hela soffan var som ett grustag men det är lugnt , mormor älskar er ändå:)



Påsken närmar sej med stormsteg. Har tagit in lite påskris och ställt fram ett par tuppar. Har även hängt upp en påskkärring som jag fått av mor och far. Så mycket mer än så blir det inte. Nu blir det duschen och sen fram med stickningen. Sitter lite med hjärtat i halsgropen. Lehna fick magsjuka i går natt och jag är dörädd att få nåt sånt skit. Vill inte så håll tummarna.

Ha en underbar lördag. Bamsekramar till er alla från lilla mej.

KOMMENTARER
Anki

Pepparkorn, vitpeppar 10 st håller absolut magsjukan borta, Ett gammalt beprövat recept



Härliga dagar du hade

Kram

2012-03-31 08:44:04
URL: http://nabbann.blogspot.com
Fenixmona

Härliga bilder! härliga barnbarn, både tvåbenta och fyrbenta! :-d Kramiz!

2012-03-31 08:49:14
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Snejky

Ohhh, dom e så jättefina era voffsingar...



Det är fint i Vindeln...Har varit där ett par ggr...



Absolut ska du vara stolt över att ha slutat bita på naglarna, har en gång i tiden själv varit detta. Ingen hit..

Men nu kan du ju måla dem fint...

Ha en toppen lördagskväll, tjejjen..

Kramen

:love:;-P

2012-03-31 20:14:48
URL: http://snejky.se
Lisa

Jag hade också ett mysigt sportlov :) massa skidor och mys. Söta hundar du har.



Ett tips att använda när du vill få mer läsare till bloggen är att använda Qlose.se :) såg att du hade lagt ut en länk på Pusha. Jag använder båda till min blogg för att få lite läsare.



God natt :)

2012-04-02 00:27:17
URL: http://www.qlose.se
Inger Rozén

Hej o hå Attis! Du har ju en mängd läsare!Hos mig är det nästan öken.Men tipps här hur få läsare att hitta till bloggen!Har anmält till några,men de tycks ligga långt efter.Träda eller va det heter.Glad Påsl alla!

2012-04-02 20:55:57
URL: http://chintoh.blogspot.se
Bibbi

:love: Blir så glad och imponerad när jag kommer in på din blogg. Skulle behöva en privatlektion av dig för att lära mig hur du gör ;-)



Sicken tur att du har skinnsoffa! Tack och lov så väntar mina på att jag ska torka av dem om tassarna om de är blöta för jag har tygsoffa :-P



Hoppas du får en riktigt fin påsk och nospussa vovvsarna från oss här nere :love:



Kramizar

2012-04-04 10:37:04
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Bibbi

Glömde berömma dig för nagelbitningen. Har själv varit i den fällan och vet hur otroligt svårt det är att sluta. Det sätter sig i ryggmärgen liksom.



Fortsätt kämpa. Det är det värt :-)

2012-04-04 10:38:24
attis

;-)

2014-08-10 23:15:26
URL: http://attisblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback