Nu är det tävlingsdax :-)


Gomorron denna underbara dag. Sol vindstilla och redan15 grader i skuggan. Äntligen säger jag bara. Börjar med att berätta att min dotter Lehna har en tävling på sin blogg. Gå in och var med du oxå. Alltid roligt med sådant. Klicka bara på länken som följer så får du veta mera om tävlingen. TÄVLINGSDAX .

Förra veckan fyllde jag år och hade alla mina nära och kära hemma. Presenter fick jag oxå så jag har tydligen varit snäll :-) Hann ta några bilder på mina gulliga barnbarn.
Här sitter Jonthan och Ida i soffan och softar.



Victor softade i egen soffa.



Så söta Amanda och Elias som jag inte hann fota. Här kommer en bild på dem som jag tagit lite tiditgare.

Jag bara älskar småtrollen så mycket. Kan ju inte bli bättre än att få dem nära mig. Idag ska jag plantera lite blommor i mina krukor på balkongen. Det har kliat i fingrarna länge men det har varit så förbaskat kallt . Nu kan jag inte hålla mej längre. Herr Snabeldrake ska få lite mat idag oxå. Det finns gott om mat här nu så han blir nog mätt. Hoppas ni har lika fint väder som vi har här idag. Ha det bäst och du glöm inte att vara med och TÄVLA.
Bamsekram

KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det är inte alls roligt :(

2012-05-24 13:39:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Veiken

Härliga barnbarn du har... Jag blev så arg när jag läste din kommentar! HUR kan vuxna vända bort blicken när någon blir mobbad? Det är förbaske mig tjänstefel- sabla fegisar!

Kramar

2012-05-25 21:11:23
URL: http://www.veiken.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback