Massor med Grattis till alla mammor och Loreen.

 
Till världens bästa mamma säger jag idag Grattis på Mors Dag. Älskar dej. 

Strax ska jag cykla iväg till lilla mormor. Mamma ska gratta sin mamma och jag ska gratta min mamma. Lättare att räffas på ettt ställe då. Här ska vi fira mors dag i morgon :-)
Grattis säger jag oxå till Loreen och Sverige som vann i går kväll.
 
I går var vi på tioårs kalas hela dagen. Strålande vackert väder var det så barnen kunde vara ut hela tiden. Jag har gjort ett bildspel här som ni kan titta på. Pga av att jag inte pratat med alla barns föräldrar så har jag Prinsarnas 10 årskalas. on PhotoPeach
Dagen höll på att sluta väldigt illa. Då vi skulle bära in allt så tog jag plåten som resten av tårtan var på.  Mitt förbaskade knä ville då inte samma sak som mej. Jag föll platt på rygg. Hann tänka "släng plåten" så jag inte skulle få den i skallen. Som alltid när det händer nåt så började jag skratta. Alla blev nog lika chockade när de såg mej ligga där gapskrattandes och med tårtrester runt gräsmattan. På kvällen började det kännas av. Gjorde ont banne mej överallt. Det blev att ligga i soffan och titta på schlagern. Knappade mellan det och lite andra program. Rackarns skoj att Sverige vann.
 
Trots vurpan så var det en riktig toppendag. Nu får ni alla ha en underbar dag och grattis till alla mammor. Bamsekram.
Trackback