Plötsligt så händer det :-)



Päronet faller inte långt från äppelträdet brukar man väl säga. Mitt gulliga barnbarn Ida älskar att följa med pappa ut på både jakt och fisk. Häromkvällen var det dags för Råddjurjakt då. Sitter spänt och väntar.


Plötsligt så händer det.

Själv tror jag inte att jag skulle våga :-) Sol är det även idag men det blåser kallt ute. Jag har lurvtussarna här så det blir snart en långpromenad. Det är så skönt att komma ut och röra på sej. Det är en stor fördel med hundarna att man kommer sig ut i alla väder. Måste nog oxå umgås med min bäste vän Snabeldraken. Han ser hungrig ut den stackars kraken.

Jag har glömt att visa bild på mitt fina herrbesök jag hade här i helgen men här kommer den. Han heter Morris och är helt underbart go.


Nu blir det skor och jacka på och ut och vandra. Ha det bäst och var rädda om er och varandra. Kram





KOMMENTARER
Jenfan75

Vad duktigt, alltid kul när man får skjuta nåt själv:-d

2012-05-09 10:11:21
URL: http://www.jenfan75.blogspot.com
Bibbi

Det skulle jag inte heller klara. Och det märkliga är att de är verkligen djurvänner.



Idag spöregnar det och jag hostar helt sjukt igen. Tvekar att ta fler betapred för jag fick ett riktigt fult blåmärke förra gången. Får ta tjuren vid hornen och dra på mig regnkläderna på oss allihop och bege oss på en skogspromenad nu. Ha det bäst <3

2012-05-09 10:57:11
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback