Helger kan vara roliga dem med :)

Gomorron. Trött är jag så det räcker och blir över. Har fortfarande så ont i hela käken sen tandläkarbesöket förra veckan. Sår i mungipan som spricker,blöder och gör ont. Det har blivit lite dåligt med sömn men förhoppningsvis går det över. Det sura vädret gör ju inte saken bättre. Det är ju dags att börja ta fram ljusstakar , stjärnor och annat som hör julen till. Ska nog försöka sätta igång med det idag. Helgen som var blev en toppenskojsig helg. På lördagen hade jag de här tre underbara lurvisarna här. De är ju bara för goa. Här med mattte som  gömt sej och husse.
 
 
Hade även lyckan att få ha goa Ida här den dan ;-) Här är senaste skolfotot. Så söt så :love:
 
Vi hade en jättemysig dag som jag avslutade med att se på Så Mycket Bättre. Måste ju titta på herr Uggla.
 
På söndan kom Ida tillbaks. Skojsigt. På eftermiddan ringde det på dörren och in kom lille charmgossen Elias. Detta är oxå senaste skolfotot men det är i mindre format. De hade kommit från vindeln då storasyster Amanda hade innebandymatcher. Hon hade åkt med pappa direkt till sporthallen.
Mina goa barnbarn Elias och Amanda. Sötnosar  :love:
 
Klockan två var det dags för första matchen för Amanda (de skulle spela två) så vi promenerade iväg till hallen. De var jätteduktiga småknattarna och vann första matchen. Jag tog Elias och gick hem då det blir alldeles för lång tid för en liten kille med spring i bena att sitta flera timmar. De skulle spela andra matchen klockan fyra. Efter allt var klart gick vi alla ut och åt. Lehna och Ida var med samt en lagkamrat till Amanda så vi blev några stycken.
Det blev en helrolig dag tillsammans med nära och kär. Tack alla. Älskar er  :love:
Nu är det dags att plocka fram julgardinerna som måste fållas upp. Tur det finns fållband så symaskinen får vila. Ha en bra dag och var rädda om er. Kramelikram
Bortskänkes
  

KOMMENTARER
Snejky

Åhhhh, en sådan helmysig helg. Jag blir så glad för din skull att du har haft detta, så det kan lysa upp ditt onda. Hoppas att du snart mår bättre..
Ja, nu är det snart dax för stakarna. Tycker det är lika mysigt varje år...
Kramelikram....:love:;-):-P

2012-11-27 10:04:31
URL: http://snejky.se
MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Det kan göra ont länge efter tandläkarbesök. Inte är det mitt favoritställe att gå till.

Vilka härliga hundar du har hemma hos dig :-)

En riktigt härlig helg har du haft också. Så himla trevligt;-)

2012-11-27 10:17:56
URL: http://kodexet.blogspot.com
Bibbi

Du är så härlig!!! Ont som attan men har gjort och kunnat glädjas åt så mycket. Helt underbara foton <3
Kramizar i mängder och många goda tankar till dig vännen :love:

2012-11-27 15:11:17
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se
Kenneth

ja fy för tandläkarbesök ont när man är där ont efteråt o det betalar vi för :(

2012-11-27 19:06:30
URL: http://rothvoss.blogspot.se/
Stefan Falkelind

Hur är det med munnen nu efter tandisbesöket?

2012-11-28 14:22:22
URL: http://stefanfalkelind.com
Anonym

hej

2012-11-28 16:41:06
Sita

Hejsan. Klaga när du kommer tillbaka till tandis, jag fick rabatt när jag gjorde det. Här har vi nu 1 dm snö o dom lova mer inatt. Vill inte ha. Kram

2012-11-28 17:35:07
URL: http://siitasblogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback