Äntligen :)

 
Vilken vacker höstdag vi haft här. Man kan ju inte annat än njuta. I går blev det av det jag längtat efter i flera år. Jag for in till stora staden med dotter Anna och köpte mej nya soffor. Skinnsofforna jag har är så nersuttna så röven tar i golvet nästan. Är så rackarns glad. Köpte en 3:a och en 2 och en halva. å här ser det ut.
De var väldigt sköna att sitta. Stor fördel oxå att om man blir less så finns det att köpa överdrag i andra färger.  Då denna färgen inte fanns hemma så skulle det ta 7-10 dar innan de kommer. Så härligt det ska bli :) Hade lilla Skoja här på förmiddagen innan vi åkte iväg. Det blev ett par sköna prommisar då.
 
Idag har jag kokat kalops. Det doftar mumma. Så har jag och mamsen vart till finaste lilla mormor som var på ett strålande humör. Så skoj när hon är pigg, vaken och skrattar och pratar. Nu väntar jag på dotter Lehna som ska komma hit och äta middag med mej. Håller på att vara hungrig så jag hoppas hon dyker upp snart. Sen blir det nog att vila en stund. Har fått en ny blodtrycksmedicin igen som jag blir så trött av och får en jäkla huvudvärk. Ska prova veckan ut. Blir det inte bättre måste jag ringa VC och be att få byta tillbaks till min gamla. Ha det bra så länge. Kramelikram.
 
Ett litet tips då vi nu går mot Vinter

KOMMENTARER
Sita

Härligt att få nya soffor. Så skönt du kan somna framför TV:n då. Kalops vad gott. Ska ha mitt minsta barnbarn här från i morgon tills söndag. Hom blir tre år till Lucia. Kram

2012-10-03 18:11:07
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
ANki

Ja, visst är det trevligt med nya möbler. Snygga var de oxå. Verkar vara sköna att sitta i.

Ha det så gott, söta Attis

Kraaaam

2012-10-03 18:51:34
URL: http://nabbann.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback