Kanske skrivkrampen håller på att försvinna :)

 
Nu var det länge sedan jag skrev något här. Har haft total skrivkramp. Hösten är kommen och det är svamptider. Sommaren har varit trist. Mycket blåst och inget som helst badväder. Kan inte minnas att vi haft så dåligt väder en hel sommar. Har ändå haft det trevligt. Det har varit barnbarn på besök. Både fyrbenta och tvåbenta :)
Här kommer en bild på de tvåbenta :) Det är Jonthan, Ida, Amanda och Elias. Victor står bakom . Vi hade några härliga busiga dar. För Elias var det extra spännande. Det var första gången att fara från mamma och pappa och vara borta fler dar. Han tyckte det var toppenskoj :)
 
 
Så var det de fyrbenta då. Det har blivit en del tävlingar under sommaren med bra resultat. Både första och andraplaceringar. Några placeringar längre bak oxå men roligt har de haft. Bobby knep sin första seger vid sin första tävling. Toppenskoj.
 
Penny då som oxå kommit etta och tvåa några gånger. Kan lova att det sitter en stolt mormor här.
 
Så får vi ju inte glömma underbara lilla skruttan Skoja som ännu är för ung för att tävla. Hon har oxå varit här då matte och husse vart på tävling. Oj vad vi myst :)
 
De är bara för härliga. Kan även vara lite busiga. Idag har jag alla tre vovsar här. Var iväg och handlade och då jag kom hem hade någon tuggat på min ena foppatoffel. Har mina misstankar om vem det kan vara. Lillbusan Skoja skulle jag tro :) Tur det var en gammal slite toffel.
 
Rönnbär är det i massor här. En del säger "mycket rönnbär lite snö" andra säger "mycket rönnbär, mycket snö" undrar vad som är sant. Det var lite av vad jag gjort i sommar. Mer kommer sen. Ha en underbar dag och var rädda om er.
 
Något att tänka på.

 
 

KOMMENTARER
Snejky

Men Wooohooo vad roligt att se dina ord igen, tjejjen...
Jättefina foton på både 2 & 4-benta....
Hoppas snart att få se dig här igen...
Varma kramen till gig...:love::cool:;-P;-):-P

2012-09-17 11:24:59
URL: http://snejky.se
Sita

Hejsan Attis. Klart att sommaren varit dålig. Nu skiter jag i jobbet o tar pension från 1 mars. :-) Nu har vi haft regn halva dagen, men sen kom solen o blåsten. Ha det gott vännen. Kram

2012-09-17 16:17:47
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Gilla

Så härligt att du har kommit igång igen. Jag har saknat dina inlägg.

Då har du ju haft fullt upp, efter vad jag förstår. Både med alla barnen och med vovvarna. Kul i alla fall att vovvarna kunda var med att tävla och vinna. Man kan ju inte skicka iväg ungar på såna tävlingar.

Sv: Det var ett härligt kalas med god mat och dricka. Man tycker väl egentligen att de själva skulle ha sett att fisken var för mycket och för hårt panerad. Men gubben säger att han tänker säga till nästa gång.

Det har inte blåst så mycket hos oss idag. Men tidigare dagar har det varit full rulle.

Kram/Gilla

2012-09-17 23:35:34
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Fenixmona

Godmorgon! Som de har växt dina tvåbenta, flera av mina har växt mig över huvudet redan. Vovvarna har gjort bra ifrån sig, så duktiga...ja det var ju inte så bra att tugga i sig din toffel förståss! :-P Min äldste son har en fin colliekille, Lucky, som nog är en av de snällaste lugnaste hundar jag träffat...och så gosig. Kramiz

2012-09-18 05:24:03
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback