Regnet det bara öser ner lalalalalala.....

Tråkväder idag oxå. Regn och dimma :-s . Jag har den stora glädjen att ha en dejt med den älskade tvättstugan idag. Wow så lycklig jag är :) Det är ju inte alla förunnat.Igår kväll tittade jag naturligtvis på Körslaget. Som tur var så gick min favoritkör vidare. Team Bagge. Då det slutat somnade jag på soffan. Vaknade lika fort igen. Då var klockan kvart i tio. Skyndade mej att hoppas isäng och vad händer? Klarvaken blev jag då och låg och snurrade isängen. Steg upp till slut och var vaken halva natten Så typiskt. Nästa gång ska jag inte röra mej ur fläcken, utan ligga kvar på soffan. Dags nu att gå till dejten min. Ha en skön söndag. Kramelikram
 
Så kan det gå när man inte förstår varandra

 

KOMMENTARER
Sita

God morgon. Tittade på postkodsmiljonären, som fick en ny miljonär i går kväll. Den förstakvinnan som gått så långt. Sen blev det körslaget här oxå. Örebrokören åkte ut. Sen sängen o fick sova till 7. Kram

2012-09-30 08:51:51
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Aurora

Här skiner solen från en klarblå himmel. Kram

2012-09-30 09:48:44
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Bibbi

:-d Tack för ditt goda humör. Då behöver inte jag ha det just nu..... ;-)
Lycka till med dejten :love:

2012-09-30 10:38:12
Fenixmona

Packad o klar...Ja, väskorna alltså, inte jag! Du förstod att det gick att kommentera på Sidebloggen...Kramiz!!!

2012-09-30 11:39:06
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Fenixmona

Tillbaka 15 oktober...till dess: Ha det gott vännen! Kramiz:-)

2012-09-30 11:51:41
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
snawitz

Fin date du har denna söndag eller hur?
Hos mig skiner solen och det är relativt varmt i luften

2012-09-30 14:56:47
URL: http://snawitz.blogspot.com
Snejky

Hihi, tyvärr är det ofta på detta vis... Tycker det är rent av skitjobbigt att inte kunna somna...
Vi slipper regn idag, & jag hoppas att det håller i sig..
Önskar dig en mysig söndagskväll, tjejjen..
;-P:love:

2012-09-30 15:59:51
URL: http://snejky.se
Gilla

Vi hade gäster i går, så därför blev det svart/vitt, som jag hade förarbetat.

Jag råkar ju ofta ut för att inte kunna somna eller somna om om jag har vaknat på natten. Då tar jag min bok och läser ett tag och det brukar hjälpa.

Sv: Det var ju roligt att du gillade svart/vitt.

Synd att du inte tycker om syltade tomater. Jag älskar det, men det blir inte av att jag gör sådana. Det var en gång för många år sen, som Sibbes dotter var bortrest och hade massvis med tomater, som vi fick plocka av.

Hej! Det var verkligen roligt att du hittade tillbaka till mig.
Vi åkte ju till Kos i tre veckor i maj-juni och då blev det många som inte hittade tillbaka med en gång. Man tröttnade nog att se en och samma sak så länge.

Vi har ju inte varit i kontakt sen före bröllopet, vad jag kommer ihåg. Grattis alltså i efterskott.

Jag kikade lite bakåt och du ser alltid så bedårande ut på alla bilder. Du passar i vad du än har för hårfärg, åtminstone på bilderna. Men kanske det skulle vara lite ljusare, för det kanske är mer passande mot huden. Men ditt hår blir väl ljusare tills det är klart för nästa färgning. Så färga inte om håret för att jag skrev så här.

Orsaken att jag inte hittar till dig är ju att jag var följare till din gamla blogg och den sdressen stämmer ju inte nu.

Sv: Tack för att du skrev hos mig. Vi mår bra och har det bra vännen.

Kram/Gilla

2012-10-01 10:40:35
URL: http://trebgilla.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback