HP + HP = Konstigheter

Nu  är jag ordentligt less på detta regnande. Skönt ändå att ha lurvisarna här så man kommer sej ut. Hoppas hoppa och hoppas att det blir bättre snart. I går var jag till doktorn för att få lite nya mediciner. Har varit på ultraljud och det visade sej att jag har förträngningar i halspulsådrarna på bägge sidor. Så det blir att äta Trombyl samt Atorvastatin (blodfettsmedicin) . Känns ju inte så där jättebra men bara att gilla läget.
 
Dessa underbara datorer då och dras leverne. Förra året köpte jag en ny dator. En HP. Har sedan tidigare en HP skrivare som inte är speciellt gammal. Skulle installera skrivaren men fick ett felmeddelande. Denna skrivare är inte kompatibel med denna dator. Suck stånk och stön. Sökte efter uppdateringar av drivrutiner till skrivaren. Fanns ju bara miljarders. Så igår fick jag för mej att prova igen. Då plötsligt kom det upp rätt på en gång och skrivaren installerades utan problem. Hurra hurra.
 
Nu ska jag förpassa mej till köket och dikbänken. Ha en bra dag. Bamsekramar till er alla. :love: :love:
 

KOMMENTARER
Gilla

Det gäller att inte ge upp, när det gäller kompabiliteten mellan dator och skrivare. Tur att du klarade av det i alla fall. Jag skulle vara helt ute, om jag inte skulle kunna skriva ut från min. Men jag har inte samma leverantör på mina.

Kram/Gilla

2015-05-27 11:22:14
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Anonym

:love:

2015-05-27 12:38:34
Veiken

Tekniken lever sitt eget liv. Det har jag vetat länge och det är irriterande....
Jag äter också Atorvastatin och jag vet inte om det hjälper, men jag mår i alla fall bra! Ha det gott! Kramar

2015-05-27 20:37:21
URL: http://www.veiken.se/
Kenneth

ja här har vi lite sol emellan skurarna:)

2015-05-28 06:17:51
URL: http://www.rothvoss.se
Gilla

Sv: Skönt att du fick dig ett gott skratt i alla fall. Det behövde du kanske efter allt jobb med både datorn och skrivaren.

Kram/Gilla

2015-05-28 10:43:57
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Bibbi

Godmorgon tjejen :-d

Vad flitig du blivit på att blogga igen. Vill också komma igång men måste få ordning på mitt kontor/gästrum först :-P

Ha en fin dag idag. Och enligt bondepraktikan kommer vi att få en fin både juni och juli så du kanske vill komma hit och lapa sol ..........

Kramizar :love:

2015-05-28 11:10:48
URL: http://bibsan.cybersite.nu
Inger Rozén

Hejsan!
Jag skulle säga så fin bakgrund.
Det med datorer kan göra en galen.Tur, att jag har min son.Kram,Inger

2015-05-29 09:46:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback