Då och nu

Gokväll runt om i stugorna. Här är det skitväder tråkigt nog. I går var det snöstorm. I morse sol och snön försvann. Nu är det snöblandat regn. typiskt Aprilväder . Åkte på magsjuka natten som var. inte skoj alls. Gudskelov verkar det ha slutat nu. Håller tummarna.
Tänk så mycket roligt vi hade när vi var barn. Mycket utomhuslekar med kompisarna. Sommar som vinter. Idag står de flesta med näsan i telefononerna och är näst intill okontaktbara. Både vuxna och barn. Otroligt trist tycker jag,
Jag har forsatt att plantera lite här. Bla så har jag förplanterat mina Daliaknölar, persilja,plocksallad och rucola. Hoppas bara det tar sej .
 
Förra veckan vart det en liten shoppingtur. Var tvungen att köpa en ny grill då den gamla gjort sitt. Grillredskap, borste för gallret och nya skor.
 
Nu är det snart dags att krama kudden. Hoppas jag vaknar till en bra dag i morrn. Natti natt och kramar till er alla :love: :love:

KOMMENTARER
Anonym

Fint här :)

2016-04-27 00:14:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback