Vad lite som kan göra en männska glad.


Gomorron . Tänk vad lite som kan göra en människa lycklig. Jag sover ju oftast så dåligt på nätterna. Min natt brukar bestå av ca 3 - 4 timmars sömn. Inatt har jag sovit 8 timmar och det känns helt underbart. Blev chockad när jag vaknade i morse och hade sovit så länge. Det händer inte ofta . Diskbråcket jag har spökar ofta när jag ligger plus den förbannade ledvärken. Detta gör att jag vaknar , måste upp och röra på mej. Sover en stund , vaknar igen. Så är mina nätter normalt.
Men nog om mina nätter nu. Känner mej utvilad, det är jättehärligt väder ute. Kan väl inte begära så mycket mer just nu.
Ha en underbar dag och kramizzzzzzzzzar i massor.

KOMMENTARER
Veronica

Ja jag får göra det :)

Snygg bild du hade på killen i julkläder :P

2009-01-21 10:33:48
URL: http://verki.blogg.se/
annsan_s

Vad härligt att du fick sova ut...kramizzzzzzzzz

2009-01-21 15:08:50
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback