Fint besök




på er. Här har jag vart upptaegn med mysfrämmande. I går afton kom Ida hit och stannade tills idag. Det är ju sportlov så lilla föken ville vara ledig. Det belv pizza till middag här. Sen film popcorn och allehanda skojigheter.
Sent isång och uppe med tuppen i morse . Så här trött kan man se ut då.

Jag frågade om man kunde få se ett litet leende.

Där fick jag så det räckte hahahahahaa. I morrn kommer kusin Amanda och ska vara här till spå fredag. Ida kommer oxå. Då blir det full fart. Gubbas fyller år i morrn så då ska vi baka tårta. Har lovat tjejerna att hjälpa till med baket. Nu har Ida åkt hem och jag håller på med lite hushållsvård. Visst låter det vackrare än städa. Vi hörs säkert mera under dagen. Förresten så kommer jag inte in på Blogspotsbloggarna idag. Nån fler som har samma problem? Får prova lite senare. Ha det bäst och kramizar till er alla.

Titta gärna in här på Receptbloggen skulle vara skoj om ni vill följa den.

Här kan du spela gratis Bingo. Det är bara att registrera dej så får du spela 10 rader per dag.

Söker du presenter? Då ska du kolla in detta.

Här hos MYSTICA hittar du roliga grejor både till henne, honom och hemmet.


Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Sita

Kul när dom vill komma. Inga problem nu. På jobbet kan jag aldrig gå in hos dom, då låser sej datorn. Kram

2010-03-09 17:46:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Sita
Marita

Såna leenden kan man leva länge på...:)

2010-03-09 18:23:01
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Frogprincess

Det är flera som säger att det är svårt att komma in till mig. Jag upplever det som att det började strula när jag la upp bubblerooms reklam på min sida. Nu har jag tagit bort den igen. har du haft något strul med dem?

2010-03-09 19:45:34
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Ann-Sofie

Det var ett underbart namn på att städa. Jag älskade det! Vilket härligt leende som hon lyckats "klämma" fram. Söt tös!!!

2010-03-09 20:32:41
URL: http://ansoni.blogg.se/
Mi

Hushållsvård. Det låter väldigt bra tycker jag. Kul med barnen. Ha en bra kväll. Kraamaar!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback