Torsdag redan?



Faen vad denna vecka gått fort. I går var jag och Lehna bort till huset och packade en massa i matkällaren. Sylt, saft, blomkrukor och en massa annat smått och gott. Vill bara få hit mina grejor så jag får lägga detta bakom mej. Ett strålande vackert väder har vi här. Sol och vindstilla. Det gör ju att humöret blir mycket bättre. Jenny ringde igår eftermiddag och ville att jag skulle gå ut på balkongen . Där ute kom Ida cyklandes. Överlycklig över att ha fått tagit fram cykeln. Jag minns ju själv när man var barn och fick ta fram cykeln. Vilken lycka. Det har hänt lite av varje här efter nyår. Amanda har fyllt sju år lillsessan våran.
Här är hon med lillebror Elias.

Dags att blåsa ljusen då.

På hemväg från Vindeln stötte vi på en massa renar. Vi stannade och Ida varväldigt nära dem.

Sen var det Idas tur att fylla år.

Den pyssliga lilla damen har lärt sej sticka. Hon stickar och fingervirkar.

Jag sa att det hon fingervirkat såg ut som en svans. Då åkte sygrejorna fram och så blev det en pudel.

Hon är så full med ideér denna tjej. Hon sydde hunden, fingervirkade öronen oxå sydde hon dit nos och ögon.
Det var en väldigt stolt Ida som poserade framför kameran.
Nu tror jag att jag ska plocka fram snabeldraken och göra lite nytta. Ikväll har jag bokat tvättstugan så då vet jag vad jag gör. Ha det jättebäst . Bamsekramar till er alla.

Barnkläder och babykläder | Försäljning av ekologiska barnkläder | blingo - Snyggt Samvete





KOMMENTARER
Stevie

Godmorgon Attis! ;-)



Ja det är Torsdag redan :rolleyes:

Tiden bara rusar iväg :-(



Ha en fin Dag! :-d



Kram

Stevie

:tired:

Barnens Hjältar

Vad duktig hon är tösen, jag är imponerad verkligen!!

Vad skönt att höra att du tar dig vidare även fast det är tufft. Du är en stark kvinna!

Massor av kramar!!

2011-03-31 12:52:51
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
ansepanse

vad roligt att du är tillbaka igen, jag förstår att det känns jobbigt för dig vännen, men dina barnbarn lättar ju upp det lite eller hur

Sv: tack, det var en vacker begravning många fina blommor och solen sken

varmaste kramarna till dig vännen

2011-03-31 22:51:28
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Yvonne

Halloj!Det var länge sen jag hörde av dej..Trodde att du hade slutat blogga. Önskar dej också God natt!

2011-03-31 22:58:05
URL: http://skningen.wordpress.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback