Vi hann nästan undan regnet.



Fredag hela dagen. Idag har jag och Lehna varit in till stora staden. Nu är studentplakatet beställt . Det fick hon naturligtvis inte se. Studentklänningen är inhandlad. Studentmössan fick hon hem i mars. Så tjusigt så. Lehna shoppade lite annat smått och gott. Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg och ser vad hon. shoppat.

Precis då hon skulle ta kort small hennes kamera. Slut kamera kvar. Jäkla skiit. Det blev att fota med telen istället. Då vi åkte hängde regnet i luften. Vi klarade oss från det blöta till ca femton minuter innan vi skulle åka hem. Då öppnade sig himlen.
Själv har jag inhandlat ett par skor.

Samt en fotlänk. Har haft samma i så många somrar men den har kommit bort i flytten. Hittade en då till slut som jag fastnade för.

Lunchen intog vi i Umeå. Hungernerven började rycka och dra. Mätta och belåtna fortsatte vi vår leta grejortur. Lehna skulle köpa skor men hittade inte dem hon ville ha. Hon får göra ett nytt försök någon annan dag. Nu ska jag njuta av mitt kaffe. Var så förbaskat kaffesugen då vi kom hem. Ha en bra fortsättning på denna fredag.

Bli medlem på GratisBio.se och få poäng för allt du gör på nätet!




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback