Vovar i långa banor.

Så blev det onsdag igen. I helgen har jag haft härligt främmande av Izze, Smilla, Jenny och Ida. Hundrana är Idas och hennes pappas. Två stycken gulliga drevrar. Det har blivit många prommenader och mys. 
På lördan bakade jag en smuldegspaj me jordgubbar, vit choklad och minimarsmallows. Hjälp vad god den blev. 
 
I går (tisdag) så var lurvtussarna Penny och Skoja här då matte jobbade långdag. De är bara så mysiga.
Nu har jag packat. Ska åka ut till stugan i Obbola och våldgästa bästaste föräldrarna. Stannar där tills i morrm.
Ha det gott alla och var rädda om er/varanandra. Kramizar :love:  :love: :love:

KOMMENTARER
Gilla

Jag trodde först att det var beaglar, men du skrev ju drevrar. De har nog längre ben än beaglarna. Fina vovvar.

Du är duktig på att baka godsaker. Jag är helt värdelös i det fallet.

Kram/Gilla

2015-07-22 13:12:23
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Mita

Söta vovvsingar,och härligt besök är aldrig fel. Pajen ser onekligen god ut. Jag hittade ett recept på rabarberpaj med vit choklad och den var riktigt läcker. Synd bara att man inte kan äta för mycket av dessa godsaker,hehe...
Kramar;-)

2015-07-25 13:56:17
URL: http://baraettliv.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback