Kalas är alltid trevligt.

Äntligen helg :-P I går var vi hos Erik Och Lehna på kalas. Det var nämligen Eriks fördelsdag :-P
Lehna hade gjort så fantastiskt god smörgåstårta. jag tiggde till mej en bit att ta med hem. Det fick bli min frukost i morse :-P
Paket blev de oxå. Ett stort och ett litet.
Det blev några trevliga timmar med trevligt sällskap. Tack för det :-P
 
Eftersom det är fredag får man väl lov att idka lite hushållsbestyr. Inte för att det frestar , men ett måste ibland. Jag ska göra en laddning Cole-Slaw och marinera köttet som ska grillas i morrn. Så till kvällen blir det att titta på Let´s Dance. Jag håller tummarna för att det blir bra väder i morrn då det ju är Valborgsmässoafton
Ha en härlig helg occh akta er för smällare och granater. Kramizar :love: :love:

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback