Hipp hipp hurra,

 
Idag fyller världens bästa mamma år :love:
 
Vi var ute i Obbola på stugan och firade henne igår. Bättre det när de flesta är lediga.
Jag gjorde en smörgåstårta till kalaset och min brors fru hade gjort en underbart god marängtårta.
Skulle ju fota den oxå men glömde. Som vanligt kom ju Mozart på besök för att få lite gosaker.
Han är bara så go. Kommer varje år när föräldrarna flyttar ut på stugan :-P
En härlig dag hade vi. Med både sol och moln. 
Massor med kramar :love:

 

En mor finns med från början
som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid
har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt för given
som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.

I livets alla skeden
förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika
högt älskade mamma

 av Siv Ander

                                Grattis på din dag älskade lilla mamma :love: :love: :love:  

KOMMENTARER
Anonym

:-d

2016-06-13 21:44:46
Gilla

Så härligt att du ha din Mamma kvar och kan gratta henne på födelsedagen. Såna härlig bilder. Jag blev sugen minsamm.

Kram/Gilla

2016-06-21 16:50:24
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Veiken

Din mamma ser verkligen ung ut! Grattis till henne!Det finns väl inget bättre än smörgåstårtor när det är kalas! Mums. Den
som du gjorde ser verkligen läcker ut! Kram på dig vännen!

2016-06-29 17:54:49
URL: http://veiken.se
Gilla

Svar: Tack för kommentaren hos mig.
Visst är det roligt att vara med sina nära och kära. Speciellt, som att de inte bor nästgårds utan i Stockholm och jag i Helsingborg. Det var verkligen ett par härliga dagar.

Kram/Gilla

2016-07-07 10:33:30
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Mammma

Vilka fina bilder och ord. :love:

2017-02-06 14:19:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback