Dessa underbara fyrbentingar.

 
Äntligen har vi fått lite värme. Sista dagarna har det varit soligt och varmt men idag hänger regnet i luften. Det skadar nog inte med lite regn heller. Träden knoppas och det växer så det knakar. Mina raabrber är det full fart på
:-P Så här såg de ut för nägra dar sedan .
Scillorna blommar för fullt och dem finns det massor av :-P
Förra veckan åkte en av mina väninnor bort. Hon har tre underbara kissemissar som jag tagit hand om under tiden. I morrn kommer hon hem igen. Åh vad jag kommer att sakna dem.                                                  
Det här är Lillis. Världens mest kelsjuke misse tror jag ;-P
Så har vi underbara Dixie. Hon är en Helig Birma :-P
Så vackra Love. Han är stillheten själv :-P
I lördags var mina älskade lurvtussar här då matte och husse skulle ut på galej :-P
Underbara djur som ger massor av kärlek :love:
Idag blir det att utföra lte hushållsvård här. Det behövs verkligen.
Till sist ett litet råd på vägen :love:
Ha en underbar dag och massor med kramar till er alla :love: :love:
 

KOMMENTARER
Anonym

:thumbup:

2016-05-10 15:39:20
Inger Rozén

:-)Hej.Så kul bakgrund.Och fina missar och hundar.Ja det är inte dumt med 25 grader+ som det var idag.Tusen kramar!
Inger

2016-05-10 20:23:00
Anonym

Jaa, jösses vad vi har skrattat du och jag, kommer än ihåg den där fiskbilden och hur vi chattade och jag satt där och skrattat högt i högan sky och Jaja funderade om jag totalt mist förståndet:)
Jättekram till dej bästa Attis

2016-05-12 13:20:39
Gilla

Hur bär du dig åt för att få en sån bakgrund?

Fina kissemissar du passade och dina lurvtussar är fina som vanligt.

Sv: Jag älskar ju våren men kommer inte att sakna den, nu när vi redan har nästan sommar. Skönt med den goa växtligheten.

Kram/Gilla

2016-05-12 15:44:47
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Veiken

Underbart! Rabarberpaj är så himla gott på våren! Har du satt in missarna i hjärtbubblor!? Det ser så mysigt ut! Kram

2016-05-13 17:37:46
URL: http://veiken.se
Veiken


Hoppar in så här på tisdagseftermiddagen och önskar att ni har lika fint väder som vi har! Strålande sol, fast lite kyligt i vinden! kram

2016-05-17 15:46:01
URL: http://veiken.se
Bibbi

Hej Attis :-d Detsamma till dig!
Jag har skaffat en katt som är lite speciell. Han har mycket stark integritet så det gäller att ha tålamod.

Kramar om dig :love:

2016-05-27 12:19:52
URL: http://bibsan.cybersite.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback